آموزش چی

آموزش چی

Amoozeshchi
آموزش چی

آموزش چی

Amoozeshchi

سیگنال بورسی کوتاه مدت برای روز سه شنبه 24 بهمن

سیگنال خرید 

مسئولیت خرید و فروش بر عهده خودتان می باشد. پیشنهاد ما را بررسی کنید و بعد بخرید

مثل اینکه وملی از تابلوی فرعی به اصلی بازار اول ارتقا یافت

نام سیگنال : وملی

رنج خرید : در قیمت 255000 تا 235000 ریال

حد ضرر : 230000 ریال


 با توجه به شرایط فعلی بورس به سود رسیدید بفروشید 


در روز سه شنبه 24 بهمن  وضعیت وملی

در روز چهارشنبه 25 بهمن  وضعیت وملی


به امید بی نیازی تمام ایرانیان و سربلندی ایران

سیگنال بورسی یک روزه برای روز دوشنبه 23 بهمن

سیگنال خرید 

مسئولیت خرید و فروش بر عهده خودتان می باشد. من پیشنهاد می دم شما بررسی کنید و بعد بخرید

نام سیگنال : کسعدی

رنج خرید : در قیمت 9000 تا 8800 ریال

حد ضرر : 8600 ریال

 با توجه به شرایط فعلی بورس به سود رسیدید بفروشید 


در روز دوشنبه 23 بهمن  وضعیت کسعدی  


فردا سه شنبه در هر قیمت مثبت بفروشید  ، مسئولیت نگهداری با خودتان

ثبت نام در آلپاری فارکس (20 سال فعالیت دارد)

مراحل ثبت نام در سایت آلپاری :

بروکر آلپاری در کنار سازگاری با استانداردها و قوانین بین‌المللی و پشتیبانی از زبان فارسی ویژگی‌های زیادی دارد که آن را در میان سایر بروکرهای خارجی متمایز می‌کند.

آلپاری عضوی از کمیسیون مالی به شمار می‌رود؛ کمیسیون مالی یک سازمان بین‌المللی است که به شکایاتِ صنعت خدمات مالی در بازار فارکس کمک می‌کند.

برای شروع ثبت‌نام در بروکر آلپاری، ابتدا لازم است تا وارد سایت رسمی آلپاری شوید. (برای اینکار روی گزینه ثبت نام آلپاری کلیک کنید)

برای ثبت‌نام در بروکر آلپاری کلیک کنید.


آموزش کامل باینری آپشن بروکر آلپاری ❤️ Alpari ❤️ ثبت نام در باینری اپشن  الپاری

برای افتتاح حساب در بروکر آلپاری باید ابتدا از طریق ثبت‌نام در وب‌سایت این صرافی یک اکانت برای خود ایجاد کنید. ثبت‌نام در وب‌سایت آلپاری اولین قدم برای شروع معاملات مالی خارجی شماست، پس دقت کنید که تمام مراحل را به‌درستی و با اطلاعات دقیق کامل کنید. ابتدا وارد سایت آلپاری شده و به قسمت ثبت‌نام بروید.

در این قسمت باید مشخصات خود مانند؛ نام، نام خانوادگی (به زبان انگلیسی)، ایمیل و شماره همراه خود را وارد کنید. پس از تکمیل این قسمت، پذیرش قوانین را تآیید کرده و با فشردن گزینه ادامه به صفحه بعد بروید.

در قسمت بعدی، تابعیت و شهر محل سکونت را مشخص کنید و ادامه دهید. در بخش بعدی با انتخاب یکی از گزینه‌ها کدی به شماره همراه (روش سریع‌تر) یا ایمیل شما ارسال می‌شود که باید در قسمت خواسته شده وارد کنید. پس از اتمام ثبت‌نام باید کلمه عبوری برای خود تعریف کنید و گزینه فعال‌سازی را بفشارید.

در این مرحله دقت کنید که کلمه رمز شما باید حداقل ۸ کاراکتر از حروف بزرگ و کوچک لاتین و اعداد داشته باشد. این کلمه عبور را در جایی امن نگهداری کنید. با پشت سر گذاشتن این مرحله به مرحله احراز هویت می‌رسید.

احرازهویت

ورود اطلاعات

نحوه ثبت نام در سایت آلپاری سودآپ

capchaaplari

اگر شما از لینک ثبت‌نام سایت ما استفاده کرده باشید، کمی پایین‌تر از محل وارد کردن کد تاییدیه عبارتی را می‌بینید که از شما خواسته است تا اگر شماره معرف بروکر دارید، آن را وارد کنید. لطفاً در این قسمت کد معرف ما را وارد کنید. (کد معرف : 12863363)


بعد از اینکه کارتان در این صفحه تمام شد روی دکمه «اتمام ثبت‌نام» کلیک کنید. (به‌خاطر داشته باشید که کلیک روی این دکمه به‌ معنای پذیرش صحت و اعتبار تمام اطلاعاتی‌ است که در مراحل قبلی ثبت‎‌نام وارد کرده‌اید.)

نحوه ثبت نام در سایت آلپاری سودآپ

 احراز هویت

در مرحله‌ی احراز هویت برای ایجاد حساب کاربری آلپاری تصویر یکی از کارت‌های شناسایی شما با اطلاعاتی که وارد کردید انطباق داده می‌شود.

برای ثبت‌نام و آغاز معاملات در آلپاری احراز هویت یا «وریفای» (verify) ضروری است. پس از ایجاد حساب کاربری با ورود به صفحه ارسال مدارک، به سادگی می‌توانید عکس کارت ملی خود را در یکی از فرمت‎‌های استاندارد سایت بارگذاری کنید. دقت داشته باشید که عکس ارسالی خوانا و شفاف باشد.

پس از آپلود کارت شناسایی (کارت ملی یا پاسپورت) باید منتظر تآیید مدارک بمانید. مدارک در روزهای تعطیل هم بررسی خواهند شد. ممکن است این فرآیند چند ساعت به طول بی‌انجامد. لازم است که صبور باشید. به محض اینکه این مرحله کامل شود می‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید معاملات فارکس خود را در بروکر آلپاری شروع کنید.

نحوه احراز هویت در آلپاری

احراز هویت آلپاری سودآپ

احراز هویت بروکر آلپاری

نحوه احراز هویت بروکر آلپاری

احراز هویت آلپاری سودآپ

آشنایی با بخش PAAM (پم) در سایت 20 ساله آلپاری

بخش PAAM در آلپاری 

به طور خلاصه فارکس بلد نیستی از 50 تا 10000 دلار تو آلپاری می ریزی می ری تو بخش پم  خودشون با پول کار می کنن بهت در آمد می دن 


با فیلترشکن وارد شوید

برای ثبت نام کلیک کنید

آموزش کامل باینری آپشن بروکر آلپاری ❤️ Alpari ❤️ ثبت نام در باینری اپشن  الپاری


حساب پم آلپاری چیست؟

سرویس پم آلپاری، نوعی سرویس است که بروکر آلپاری برای متصل کردن سرمایه گذاران و معامله‌گران به یکدیگر فراهم کرده است. این سرویس در بروکرهای دیگر با حساب کپی ترید نیز شناخته می‌شود. امروزه سرمایه گذاری در حساب‌های پم آلپاری یکی از راه‌های کم ریسک با درآمد بالاست. این حساب یکی از بهترین حساب‌ها و امکاناتی که بروکر آلپاری در اختیار تریدر‌های استفاده کننده از آن قرار داده است. این حساب مخصوص کسانی است که تمایل به سرمایه‌گذاری در بازار فارکس دارند اما وقت تحلیل و یادگیری این بازار را ندارند. سود حساب پم طی توافقی بین مدیر و شخص تقسیم می‌شود. در واقع مدیریت حساب پم برعهده شخص معامله‌گر است. درصد این کارمزد، مدت زمان قرارداد و … با توافق بین مدیر و سرمایه گذار، توسط مدیر تعیین می‌شود. در ضمن درصورتی که نتیجه معاملات مثبت نباشد، تمام مسئولیت برعهده سرمایه گذار است و مدیر خسارتی برعهده نخواهد گرفت. مدیر در حساب پم افتتاح حساب کرده و مبلغ مشخصی را به عنوان بودجه واریز کرده و اجازه برداشت این مبلغ را نیز نخواهد داشت.

شرایط حساب پم آلپاری

نحوه کارکرد حساب پم در آلپاری این‌گونه است که شما پس از افتتاح این حساب و شارژ کردن موجودی حساب خود، این موجودی را در اختیار تریدرهای باتجربه که در بازار فارکس در حال فعالیت هستند قرار می‌دهید و آن‌ها با پول شما معامله کرده و در ازای فعالیتی که بر روی دارایی شما انجام داده‌اند از شما کارمزد دریافت می‌کنند. همچنین یک سرمایه‌گذار می‌تواند هم‌زمان در چندین حساب پم سرمایه‌گذاری کند و با تقسیم سرمایه خود بین چند حساب پم، ریسک سرمایه‌گذاری را کاهش دهد. سرویس پم به دو دسته حساب پم و سبد پم تقسیم بندی می‌شود.

سبد پم چیست؟

سبد پم آلپاری، مشابه با حساب پم است با این تفاوت که مدیر حساب پم، موجودی خود و سرمایه‌گذار را به جای یک حساب در چند حساب سرمایه گذاری کرده و هرکدام مطابق استراتژی به معامله پرداخته و ریسک معاملات را کاهش می‌دهد؛ درصورتی که نتیجه معاملات مثبت باشد، سرمایه گذار سود دریافت می‌کند و بخشی از این سود طبق قرارداد به عنوان کارمزد به مدیر پرداخت می‌شود؛ در واقع تفاوت حساب پم با سبد پم در این است که در حساب پم موجودی در یک حساب قرار دارد و در سبد پم در چند حساب مختلف قرار می‌گیرد.

آموزش افتتاح حساب پم آلپاری (مخصوص سرمایه‌گذار)

برای افتتاح حساب پم آلپاری ابتدا باید به کابین شخصی خود در بروکر آلپاری مراجعه کنید. از قسمت حساب‌های من گزینه حساب پم را انتخاب کرده و سپس گزینه افتتاح حساب پم را انتخاب کرده و نوع حساب را مشخص کنید. (استاندارد، ECN و …) 

اگر در سایت آلپاری ثبت نام نکردید در سایت ما، توضیحاتی ارائه شده است

روی گزینه افتتاح حساب کلیک کنید؛ از پنجره سمت چپ نیز می‌توانید اطلاعات مربوط به حساب مانند حداقل مبلغ افتتاح حساب را بررسی کنید؛ سپس اطلاعات حساب به ایمیل شما ارسال می‌شود.

برای متصل شدن به یکی از حساب‌های پم به قسمت سرمایه‌گذاری‌های من و سپس درحساب‌های پم یا در سبدهای پم رفته و لیست رتبه بندی حساب پم آلپاری را مشاهده می‌کنید که می‌توانید با توجه به عملکرد گذشته آن‌ها، به یکی از حساب‌ها متصل شوید. توجه داشته باشید که درآمد گذشته در حساب‌های پم، تضمینی برای کسب درآمد در آینده نیست؛ بنابراین بهترین حساب پم در رتبه بندی‌ها هم ممکن است ماه‌های آینده عملکرد ضعیف‌تری داشته باشند.

بهترین حساب پم آلپاری

برای این‌که بتوانید بهترین حساب پم در بروکر آلپاری را تشخیص دهید، شما باید معیارهای زیر را در خصوص هر حساب بررسی کنید:

سن حساب پم: سن حساب پم، مهم‌ترین ملاک برای انتخاب درست است، زیرا حساب‌های با سن بالاتر در صورت سودآور بودن نشان‌دهنده سودآوری مداوم هستند و این احتمال که در مدت زمان انجام معاملات، تریدر دچار زیا‌‌ن‌آوری و ضرر شود در سابقه او قابل مشاهده خواهد بود.

افت سرمایه حساب پم: شما با بررسی بیشترین افت سرمایه حساب مورد بررسی می‌توانید متوجه شوید که بالاترین ریسکی که در این حساب صورت گرفته و همچنین کاهش سرمایه حساب چه مقدار بوده است تا با ریسک سرمایه‌گذاری در آن حساب بیشتر آشنا شوید.

سودآوری مستمر در حساب پم: شما باید میزان سود حساب پم مورد نظر را نیز مورد بررسی قرار دهید. نکاتی از قبیل میزان سود کلی تریدر در بازه‌های زمانی متفاوت و حتی در بازه‌های زمانی کوتاه‌تر مثلا یک ماهه اهمیت بسیاری دارد و حتما باید توسط سرمایه‌گذار بررسی شود.

موجودی شخصی مدیر حساب: شما با بررسی میزان موجودی حساب پم مورد نظر و اینکه چه مقدار از این موجودی توسط خود مدیر حساب درگیر شده است و چه میزان توسط چه تعداد مخاطب سرمایه‌گذاری شده است، می‌توانید از محبوبیت مدیر حساب و از میزان اعتماد دیگران در خصوص او اطلاعات کسب کنید. همچنین شما با بررسی نظراتی که استفاده کننده های حساب پم ارسال کرده‌اند، از میزان رضایت یا عدم رضایت آن‌ها با خبر می‌شوید. همچنین می‌توانید از نوع انتقادات و پیشنهادهایی که سرمایه‌گذاران به مدیر حساب پم داده شده به نتایج خوبی در خصوص اعتبار مدیر حساب دست پیدا کنید.

احراز هویت در الپاری فارکس

احراز هویت بروکر آلپاری دارای چند مرحله می‌باشد. مراحل به شرح زیر است:

آموزش کامل باینری آپشن بروکر آلپاری ❤️ Alpari ❤️ ثبت نام در باینری اپشن  الپاری


در بخش (ثبت نام در آلپاری فارکس (20 سال فعالیت دارد)  به صورت تصویری توضیح داده شد

شارژ و برداشت ارز از حساب آلپاری فارکس چگونه است

شارژ  و برداشت ارز در حساب آلپاری

بروکر آلپاری فارکس

روش شارژ آلپاری در بروکر آلپاری فارکس یکی از دغدغه‌های اصلی آن‌دسته از معامله‌گران ایرانی‌ست که به‌تازگی فعالیت خودشان را آغاز کرده‌اند. یکی از دلایل اصلی که باعث ایجاد این نگرانی در میان معامله‌گران جوان ایرانی شده، موضوع تحریم‌های مالی علیه ایران است که کار واریز ریالی به آلپاری و برداشت از آن را برای ما ایرانی‌ها کمی سخت می‌کند.


حداقل شارژ حساب آلپاری

اولین موردی که ترجیح می‌دهیم تا درباره آن صحبت کنیم و اطمینان داریم کمک بسیاری به شما می‌کند، همین مورد است. حداقل شارژ حساب آلپاری مسئله‌ای نیست که بشود آن را نادیده گرفت یا به سادگی از آن گذشت. بنابراین اطلاع دقیق از حداقل شارژ حساب آلپاری بسیار مهم است و برای شروع ترید کردن کمک بسیار زیادی به شما می‌کند. حداقل مبلغی که برای شارژ حساب آلپاری ممکن است نیاز داشته باشید، ده دلار است. این مبلغ برای شروع ترید و همچنین آزمون و خطا بسیار مناسب است. همچنین به قدری هم نیست که با ضرر کردن در آن نگرانی زیادی داشته باشید. در متاتریدر 4 ، حداقل 20 دلار و در متاتریدر 5 حداقل 100 دلار


روش شارژ آلپاری

مهمترین روش شارژ آلپاری شامل موارد مختلفی می‌شود که به اختصار عبارتند از:

✅ Crypto

✅ TC pay

✅ Bitcoin

توضیحاتی در مورد حساب پم از نگاه دیگر

بخش PAAM در آلپاری 

با فیلترشکن وارد شوید

برای ثبت نام کلیک کنید

آموزش کامل باینری آپشن بروکر آلپاری ❤️ Alpari ❤️ ثبت نام در باینری اپشن  الپاری

حساب پم چیست؟

حساب پم چیست؟ اصلاح حساب پم مخفف عبارت Percentage Allocation Management Modul است. پم یا PAMM، سرویسی است که به معامله گر یا مدیر حساب اجازه می دهد در یک حساب معاملاتی، سرمایۀ سرمایه گذاران متعددی را مدیریت نماید. معامله گران حرفه ای بابت مدیریت سرمایۀ سرمایه گذاران سود اضافی به دست می آورند. 

سرویس حساب های PAMM سرمایه گذاران و مدیران را به هم متصل می کند و اجازه می دهد سرمایه گذاران بدون معامله مستقل درآمد کسب کنند و مدیران به خاطر معاملات موفق درآمد بیشتری داشته باشند.

اگر برای معامله در بازار فارکس اطلاعات و یا وقت کافی ندارید، می توانید در حساب PAMM با مدیریت معامله گران با تجربه سرمایه گذاری کنید.

یا اگر شما در بازار فارکس مدتی طولانی و با موفقیت کار می کنید، می توانید توانایی های خود را در مدیریت یک حساب PAMM به کار بگیرید.


سرمایه گذار حساب پم PAMM کیست و مزایای سرمایه گذاری در حساب پم چیست؟

سرمایه گذار حساب پم، شخصی است که مایل است در یک حساب پم سرمایه گذاری کند، بدون اینکه اختیار برداشت وجه از حساب خود را به سایرین بدهد.

سرمایه گذار با توجه به آمار و عملکرد مدیر پم، حساب یا حساب های پم موفق را انتخاب می کند و یک حساب سرمایه گذاری  افتتاح می نماید. در صورت کسب سود، میزان از پیش توافق شده ای از سود، به مدیر پم اختصاص می یابد.

 

​مزایای پم برای سرمایه گذار:

امکان دریافت درآمد بدون داشتن تجربه در بازارهای FOREX و CFD

مقدار حق العمل حساب پم از پیش تعریف شده است و فقط در صورت حصول سود محاسبه می گردد. این مساله باعث تلاش مدیر  برای رسیدن به نتیجۀ مثبت می گردد.

امکان انتخاب میان صدها مدیر و انجام سرمایه گذاری به تعداد نامحدود در حساب های پم

امکان برداشت تنها توسط سرمایه گذار

امکان افزایش مبالغ سرمایه گذاری شده و برداشت آن در پایان هر دورۀ سرمایه گذاری که معمولاً برابر با یک هفته است وجود دارد.


چگونه در یک حساب پم سرمایه گذاری کنم؟

برای سرمایه گذاری در حساب مدیریتی (PAMM) لازم است به صفحه آمار حساب انتخاب شده مراجعه کنید. بعد از کلیک کردن بر روی نام حساب مدیریتی در لیست رتبه بندی در صفحه جدید مرورگر باز می شود.

کلیک بر روی دکمۀ “سرمایه گذاری” در صفحه آمار، پنجره ایجاد درخواست انتقال پول به حساب مدیریتی در کابینه مشتری را باز می کند.

غیرفعال بودن دکمۀ “سرمایه گذاری” در صفحه آمار بدان معنی است که امکان انتقال پول به حساب مدیریتی مسدود شده است.

مشتری به عنوان سرمایه گذار می تواند هم توسط حساب عادی و هم توسط حساب سرمایه گذاری خود انتقال پول به پم را انجام دهد و اگر از طریق حساب معاملاتی عادی حساب PAMM را شارژ کند ، برای سرمایه گذار به طور اتوماتیک یک حساب سرمایه گذاری افتتاح می شود. و اگر مشتری، قبلا حساب سرمایه گذاری افتتاح کرده باشد. با زدن  دکمه “سرمایه گذاری” برای او یک حساب جدید سرمایه گذاری،  افتتاح نمی گردد و پول از همان حساب سرمایه گذاری به پم منتقل میگردد.

از یک حساب سرمایه گذاری، می توان برای سرمایه گذاری در چندین حساب پم استفاده کرد.

 

قابل توجه است که برای امکان سرمایه گذاری، مشتری باید در حساب عادی یا سرمایه گذاری خود، طبق پیشنهاد مدیر حساب برای سرمایه گذاری، موجودی کافی داشته باشد.


مدیر حساب پم کیست و مدیریت پم چه مزایایی دارد؟

مدیر حساب پم شخصی است که با آن حساب پم ترید می کند و سایر سرمایه گذاران می توانند در حساب PAMM او، سرمایه گذاری کنند. مدیر حساب نمی تواند سرمایه مشتریان را برداشت کند. فقط در صورت سود، میزان از پیش توافق شده ای از سود را دریافت می کند.


دقت داشته باشید که عامل پم با مدیر پم متفاوت است. 


مزایای پم برای معامله گر حساب یا مدیر حساب

امکان استفاده از تجربه و دانش خود برای بدست آوردن درآمد بیشتر

مقدار حق العمل به مدیریت موفقیت آمیز مدیر و حجم سرمایۀ جذب شده توسط سرمایه گذاران وابستگی دارد

جذب تعداد نامحدود سرمایه گذاران و تعیین حداقل مبلغ و دورۀ سرمایه گذاری

برای افتتاح حساب پم (مدیر) لازم است حساب معاملاتی فعال شده با حداقل موجودی به مبلغ 50 و گاهی 300 دلار را داشته باشید.

 

عامل حساب پم کیست و برنامه عامل پم چه مزایایی دارد؟

عامل حساب پم، شخصی است که جهت جذب سرمایه گذار برای یک حساب پم فعالیت می کند و در صورت موفقیت حساب پم، بخشی از سود مدیر حساب پم را دریافت می کند. این عامل، از سرمایه گذاران هزینه یا سودی دریافت نمی کند. عامل پم یا عامل حساب پم می تواند در جذب سرمایه گذار به مدیر حساب پم کمک کند و بخشی از سود مربوط به سرمایه جذب شده را از مدیر دریافت نماید. عامل پم از سرمایه گذار جذب شده وجه یا سودی دریافت نمی کند.


دقت داشته باشید که عامل پم با مدیر پم متفاوت است. 

برنامۀ همکاری عامل پم، برنامۀ ویژه ای جهت جذب سرمایه گذاران به حساب پم است. مدیر حساب PAMM بخشی از سود خود را جهت تشویق اشخاصی که سرمایه گذاران جدید را جذب می نمایند، اختصاص می دهد و این میزان را در زمان افتتاح پم مشخص می کند.

 این سرویس به نفع مدیر حساب است، زیرا هر چقدر حجم سرمایۀ تحت مدیریت وی بالاتر باشد، سود وی نیز بالاتر می رود.

این سرویس به نفع عامل پم است، زیرا در صورت حصول سود و موفقیت حساب، تا زمانی که سرمایه مشتریان جذب شده توسط عامل پم، در حساب در جریان است، برای عامل پم نیز سود می آورد.

این سرویس به نفع سرمایه گذار است، زیرا خدمات عامل پم برای سرمایه گذار رایگان است.


چگونه می توانم معامله گر PAMM شوم؟ یا چگونه به عنوان مدیر حساب پم ثبت نام کنم؟

در کابینه شخصی خود ، وارد بخش “حساب مدیریتی پم (PAMM) ” شده و قسمت “برای مدیر” را کلیک کنید.

برای ایجاد پیشنهاد مدیر باید در فرم درخواست افتتاح حساب PAMM معامله گر موارد زیر را مشخص کند:

– درصد کارمزد مدیر سرمایه (درصدی که تریدر بابت خدمات خود می گیرد)

– دوره سرمایه گذاری (دورۀ سرمایه گذاری در پم که بر اساس هفته مشخص می شود. دوره ای که پس از گذشت آن سرمایه گذار می تواند پول خود را بدون پرداخت جریمه برداشت کند)

– حد اقل مبلغ شارژ (حداقل مبلغی که توسط سرمایه گذار به حساب پم واریز می شود)

– دپوزیت اولیه مدیر سرمایه (دپوزیت اولیه تریدر)

– جریمه بابت برداشت وجه قبل از اتمام دورۀ سرمایه گذاری

– پاداش نماینده پم (عامل پم)


مثلاً، حساب PAMM با شرایط ۳۰۰/۳۰/۱۰/۴/۱۵ به این معنا می باشد:

حداقل مبلغ سرمایه گذاری ۳۰۰ دلار است

حق العمل مدیر پم ۳۰ درصد سود معاملات است

جریمه متوجه سرمایه گذار بابت برداشت وجه قبل از پایان دورۀ سرمایه گذاری ۱۰ درصد است

دوره سرمایه گذاری ۴ هفته است

حق العمل عامل پم ۱۵ درصد است.


پس از وصول و بررسی درخواست حساب مدیر پم (که ممکن است تا ۴۸ ساعت طول بکشد)، کارشناس این شرکت جهت تائید شرایط حساب با مشتری تماس می گیرد.

پس از انجام تأییدیۀ تلفنی، حساب پم مشتری، افتتاح و مبلغ تعیین شده از حساب معاملاتی مشتری به این حساب منتقل می گردد و لاگین و پسورد آن به آدرس ایمیل مشتری ارسال می گردد.

در زمان افتتاح پم، یک حساب سرمایه گذاری هم برای مشتری افتتاح می گردد و برای شارژ و برداشت از حساب PAMM، از این حساب سرمایه گذاری استفاده می شود.


چگونه به عنوان مدیر حساب پم ثبت نام کنم؟

ابتدا دقت داشته باشید که عامل پم با مدیر پم متفاوت است. برای ثبت نام به عنوان عامل پم، در کابینه شخصی خود، وارد بخش “حساب مدیریتی پم (PAMM) ” شده ، “برای عامل پم” را بزنید.

به صفحه ثبت نام به عنوان عامل پم هدایت می شوید. در این صفحه ثبت نام کنید.

در کادر مربوط به ثبت نام، تیک قسمت “شرایط و ضوابط سرویس “حساب پم” را خوانده ام و قبول دارم” را بزنید.

در کادر نام عامل پم، نام مورد نظر خود را بنویسید.

قبل از ثبت نام به عنوان عامل پم لازم است مقررات ارائه سرویس “حساب پم” را بخوانید.

برای ثبت نام به عنوان عامل پم، مشتری می بایست حساب سرمایه گذاری دلاری را داشته باشد.

حساب سرمایه گذاری، در ضمن انجام پروسۀ ثبت نام به عنوان عامل پم، به طور خودکار افتتاح می شود.


آیا PAMM همان کپی ترید است؟

از نظر ماهیت هر دو امکان اعمال معامله تریدر موفق بر روی حساب سرمایه گذار است ولی در اجرا تفاوت هایی با هم دارند که شامل امکان کنترل بر روی معامله در کپی و عدم آن در حساب پم و درگیر بودن همه سرمایه در معامله مدیر در پم و مجزا بودن سرمایه ها در کپی ترید است. مطالب بیشتر در مورد کپی ترید و حساب پم را اینجا بخوانید.


آیا حساب های PAMM سودآور هستند؟

این حساب می تواند برای سرمایه گذاران و مدیران آن سود آورد باشد اگر معامله ای که سرمایه گذار در آن شرکت کرده است همراه با سود باشد.


آیا تجارت PAMM ایمن است؟

به طور کلی، استفاده از حساب های PAMM ایمن است به این شرط که سرمایه گذاران و مدیر، بروکری معتبر را انتخاب کنند و روابط مالی و معاملاتی خود را از طریق سرویس این بروکر برقرار سازند.


از طریق خدمات ما می توانید پس از افتتاح حساب در بروکر های طرف قرارداد ایران بورس آنلاین، حساب های پم فیبوگروپ و حساب پم آلپاری را افتتاح نمایید و از مزایای بهترین حساب های پم فیبوگروپ و بهترین حساب پم الپاری بهره مند شوید.


شغل های اینترنتی بدون سرمایه

یکی از مزیت‌های شغل های اینترنتی بخصوص شغل اینترنتی در خانه این است که شما نیازی به سرمایه اولیه ندارید و صرفا با تجهیزات ساده‌ای که این روزها همه افراد در دسترس خود دارند می‌توانید برای خود راهی عالی برای کسب درآمد ایجاد کنید. در ادامه چند ایده کسب و کار اینترنتی پولساز و بدون سرمایه اولیه را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید با استفاده از آن‌ها به درآمدهای بالا برسید.
دیجیتال مارکتینگ
این شغل یکی از بهترین شغل‌های چند سال آینده محسوب می‌شود که می‌تواند درآمد بالایی داشته باشد. کارشناس دیجیتال مارکتینگ سعی می‌کند بصورت آنلاین خدمات یا محصولات یک شرکت را بفروشد. برای این کار از ابزارهایی مانند ایمیل مارکتینگ، Google Ads، شبکه‌های اجتماعی و… کمک می‌گیرد. برای یادگیری این کار نیازمند کسب آموزش‌های لازم و همچنین تجربه هستید. می‌توانید با مدتی کار بصورت کارآموزی در کنار یک دیجیتال مارکتر باتجربه فنون کار را بهتر نیاز بیاموزید. 
طراحی سایت
با جایگیر شدن تکنولوژی در زندگی روزمره مردم و نیاز به استفاده مرتب از اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌های مختلف برای انجام کارها؛ داشتن وبسایت زیبا و جذاب به نیاز اولیه هر کسب و کاری تبدیل گشته است. درصورتیکه شما فردی آشنا به کدنویسی باشید می‌توانید از این طریق درآمدهای بسیار بالایی را کسب کنید. اما حتی اگر کدنویسی نیز بلد نباشید باز هم می‌توانید با استفاده از قالب‌های آماده و به کمک برخی کدهای موجود در اینترنت سایت‌های کاربردی طراحی کنید. 
آموزش اینترنتی
تا چندین سال پیش افراد می‌توانستند تخصص‌های خود را در قالب کلاس‌های حضوری به سایرین ارائه دهند. اما این کار محدودیت‌های زیادی داشت. ازجمله اینکه فرد فقط در شهر محل زندگی خود شناخته می‌شد و فقط افراد نزدیک به این شهر می‌توانستند در کلاس شرکت کنند. آموزش اینترنتی یکی از شغل‌های اینترنتی بدون سرمایه است که فرد می‌تواند علاوه‌بر کسب درآمد بالا از آن در کل دنیا و بدون محدودیت جغرافیایی شناخته شده و کلاس‌های خود را بصورت آنلاین ارائه دهد. این کلاس‌ها می‌توانند بصورت تماس‌های تصویری، ارائه فایل آموزشی، پست اینستاگرامی و… باشند.
سئو
نمایش سایت در نتایج اولیه‌ی موتورهای جست و جو تاثیر مستقیمی در میزان بازدید و فروش سایت دارد. بسیاری از کارفرماها می‌خواهند فروش خود از سایت را بالا ببرند اما نمی‌دانند چطور باید این کار را انجام دهند. متخصصان سئو با استفاده از یک سری ابزار و انجام برخی کارها می‌توانند تاثیر زیادی در دیده شدن سایت و افزایش فروش آن داشته باشند. این روزها تخصص سئو یکی از تخصص‌هایی است که با استفاده از آن بدون نیاز به سرمایه اولیه می‌توان به درآمدهای بسیار عالی رسید و می‌توان گفت یک ایده کسب و کار اینترنتی پولساز محسوب می‌شود.
شغل های اینترنتی برای دانش آموزان و نوجوانان
بسیاری از نوجوانان و دانش آموزان دوست دارند زودتر وارد بازار کار شده و برای خود درآمدی داشته باشند. شغل های اینترنتی برای نوجوانان بهترین انتخاب جهت کسب درآمد در این سن است. چراکه می‌توانند به راحتی و از خانه‌ی خود به درآمد خوبی دست پیدا کنند. در ادامه به بررسی برخی از شغل های اینترنتی ساده برای نوجوانان می‌پردازیم.
ادمین اینستاگرام
کسب و کارهای بزرگ برای مدیریت پیج‌های اینستاگرام خود نیاز به یک ادمین فعال دارند. درواقع ادمین اینستاگرام شدن یکی از شغل های اینترنتی رایگان برای نوجوانان محسوب می‌شود. آنان موظف هستند به نسبت وظیفه‌ای که برای آنان تعیین شده کارهایی از قبیل پاسخ دهی به دایرکت و کامنت‌ها، منتشر کردن پست و استوری و… را انجام دهند. 
گیمر شدن
کسب درآمد از بازی و گیم یک شغل اینترنتی پردرآمد محسوب می‌شود که افراد می‌توانند در کنار تفریح به درآمدهای بالایی نیز برسند. درواقع نوجوانان می‌توانند در کنار تحصیل از کارهایی همچون تست بازی‌های جدید، نوشتن تجربیات خود در مورد بازی‌ها و… کسب درآمد کنند.
انجام کارهای تایپی
تایپ کردن نیز یک شغل اینترنتی در خانه محسوب می‌شود. افرادیکه در تایپ سرعت بالایی دارند می‌توانند با انجام این کار کسب درآمد کنند. با تایپ ده انگشتی نوجوانان می‌توانند یک کار اینترنتی در منزل با حقوق روزانه و یا ماهانه داشته باشند و تنها ابزار لازم برای این کار داشتن یک لپ تاپ یا کامپیوتر در منزل می‌باشد. 
شغل های اینترنتی برای دانشجویان
دانشجویان باتوجه به مشغله‌های درسی که دارند معمولا به دنبال شغل های پاره وقت اینترنتی و کار اینترنتی در منزل با حقوق روزانه می‌گردند تا بتوانند در کنار کسب درآمد به راحتی به درس و امتحانات دانشگاهشان نیز برسند. در ادامه به معرفی چند شغل اینترنتی مطمئن برای دانشجویان می‌پردازیم.
ترجمه
اگر در یک زبان خاص مهارت بالایی دارید می‌توانید با ساخت یک اکانت اینتاگرامی و یا سایت شخصی اقدام سفارش‌گیری کرده و متون و مقالات سفارشی سایر دانشجویان را ترجمه کنید. این روزها شاهد آگهی‌های زیادی در زمینه ترجمه هستیم اما متاسفانه افراد ماهر و فعال در این زمینه بسیار کم است. به همین دلیل با داشتن مهارت لازم می‌توانید به راحتی در این شغل به درآمد برسید. 
انجام کارهای هنری
اگر جز افراد هنرمندی هستید که در زمینه خاصی فعالیت می‌کنید، می‌توانید خدمات یا محصول خود را در اینترنت بفروشید. در سال‌های اخیر و با افزایش کاربران شبکه‌های اجتماعی شاهد صفحات هنری زیادی هستیم که کارهای هنری خود را به علاقه‌مندان می‌فروشند و از این راه کسب درآمد می‌کنند.
شغل های اینترنتی برای خانم ها
خانم‌های زیادی هستند که دوست دارند بصورت مستقل درآمد داشته باشند اما به دلایل مختلف شرایط کار در خارج از منزل را ندارند. این افراد می‌توانند با کمی جست و جو در چندین سایت کار اینترنتی شغل دلخواه خود را در قالب شغل های اینترنتی در منزل بیابند و به درآمد دلخواه برسند. از جمله این شغل‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
طراح گرافیست
معمولا خانم‌ها ذوق بالایی در ایجاد طرح‌های گرافیکی با خلاقیت زیاد دارند. به همین دلیل طراحی گرافیکی یک شغل اینترنتی برای بانوان محسوب می‌شود که زمینه‌های فعالیتی گوناگونی نیز دارد. به عنوان مثال این افراد می‌توانند باتوجه به علاقه خود در زمینه طراحی کار ویزیت، طراحی لوگو، طراحی قالب برای پست و استوری اینستاگرام و… فعالیت کنند.
راه اندازی فروشگاه اینترنتی
خانم‌ها می‌توانند با داشتن کمترین سرمایه یک فروشگاه اینرنتی در زمینه فروش لباس، لوازم آرایش و یا هر مورد دلخواه دیگر اقدام کنند. توجه داشته باشید که شما می‌‌توانید این اجناس را با روش همکاری در فروش نیز به فروش برسانید. یعنی بعد از سفارش گیری از مشتری محصول موردنظر وی را از عمده فروشان تهیه کرده و برای وی ارسال کنید.
پشتیانی سایت
افرادی که دارای دانش کافی باشند می‌توانند با کمی جست و جو در سایت شغل اینترنتی موقعیت‌های شغلی خوبی در رابطه با پشتیبانی سایت‌ها بیابند. معمولا مجموعه‌های بزرگ برای پاسخدهی به سوالات و مشکلات کاربران خود نیازمند یک یا چند پشتیبان فنی هستند تا بتوانند آن‌ها را بدرستی راهنمایی کنند.
بازاریابی اینترنتی
یکی از پرطرفدارین شغل های اینترنتی با گوشی بازاریابی اینترنتی است. تمامی کسب و کارها به اهمیت بازاریابی برای فروش خدمات یا محصول واقف‌اند. به همین جهت اگر بیان گیرا و تاثیرگذاری دارید و با روش‌های بازاریابی آشنا هستید می‌توانید از این طریق کسب درآمد کنید.
 
معرفی بهترین شغل های اینترنتی جهان
افراد زیادی از سراسر دنیا با شغل های اینترنتی درآمدزایی می‌کنند. از جمله شغل های اینترنتی بین المللی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
یوتیوبر
یوتیوب این روزها به یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی برای تماشای فیلم‌‌های آموزشی تبدیل گشته است. به افرادی که برای یوتیوب ویدیو درست می‌کنند یوتیوبر گفته می‌شود و این کار به‌عنوان یک کار اینترنتی با درآمد دلاری شناخته شده است. یوتیوب برای افرادیکه ویدیوی آنان توسط افراد زیادی دیده شود دستمزدی پرداخت می‌کند که این دستمزد باتوجه به تعداد بازدید کننده‌ها می‌تواند بیشتر و کمتر شود.
حسابدار مجازی
اگر به انجام کارهای حسابداری علاقه‌مند باشید می‌توانید بصورت یک حسابدار مجازی برای سایر افراد و شرکت‌های کوچک کار کنید. شما به عنوان حسابدار کارهایی از قبیل پرداخت صورتحساب، ایجاد فاکتورها و تهیه صورت‌های مالی مربوط به مشاغل را برعهده خواهید داشت.
دستیار مجازی پینترست
پینترست یک شبکه اجتماعی است که در آن افراد می‌توانند برای موارد مختلف الهام بگیرند و با مشاهده عکس و فیلم‌های موجود سرگرم شوند. درواقع این پلتفرم به افراد اجازه می‌دهد تا محصولات و یا خدمات خود را نمایش داده و آن را تبلیغ کنند. یک دستیار مجازی پینترست وظیفه دارد کارهایی ازقبیل تنظیم یک حساب کاری پینترست، ایجاد تصاویر، پیوستن به گروه‌ها و پین کردن محتواها و… را انجام دهد. درواقع در این کار با تبلیغ در پینترست برای مشتریان حقوق دریافت می‌کنید.
چگونه آگهی های استخدام مشاغل اینترنتی را پیدا کنیم؟
سایت کاریابی ایران استخدام دارای صفحه‌ای مجزا برای نمایش آگهی‌های دورکاری می‌باشد. شما با ثبت نام به‌عنوان کارجو در این سایت می‌توانید به راحتی شغل موردنظر خود را از میان آگهی‌های موجود پیدا کرده و نسبت به ارسال رزومه و یا ثبت نام شغل اینترنتی اقدام کنید.
توجه داشته باشید که می‌توانید از رزومه ساز ایران استخدام برای ساخت رزومه استفاده کنید تا درنهایت رزومه‌ای حرفه‌ای داشته باشید که بتواند نظر کارفرما را به خود جلب کند. این قابلیت بصورت کاملا رایگان در اختیار کارجویان ایران استخدام قرار می‌گیرد و شما پس از ساخت رزومه می‌توانید فایل آن را برای خود دانلود کنید.

هوش مصنوعی و شغل

میزان درآمد متخصصین هوش مصنوعی در ایران و دنیا

این روزها تقاضا برای مشاغل هوش مصنوعی بسیار زیاد است و اگر بگوییم حقوق‌ تعداد زیادی از افراد، تا شش رقم هم می‌رسد، بلوف نزده‌ایم. البته رقم دقیق آن، به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله مسئولیت‌های شغلی خاص، صنعت، تجربه، سطح تحصیلات و موقعیت جغرافیایی؛ اما در اینجا یک محدوده معمولی وجود دارد: در پایین‌ترین سطح، Indeed گزارش می‌دهد که یک مهندس محقق هوش مصنوعی تقریباً 92,938 دلار در سال و یک مهندس یادگیری ماشین حدود 150,183 دلار درآمد خواهد داشت. به گفته Datamation، متوسط حقوق یک برنامه‌نویس هوش مصنوعی بین 100000 تا 150000 دلار است. از سوی دیگر، مهندسان هوش مصنوعی به‌طور متوسط 171715 دلار درآمد دارند و بیشترین درآمدها بیش از 250000 دلار است.  

AI in Indonesia: The current state and its opportunities

Datamation همچنین توضیح می‌دهد که این حقوق‌های بالا به دلیل ترکیب نادری از مهارت‌ها و داشتن مدارک پیشرفته در این علم نوظهور است.

میزان درآمد متخصصین هوش مصنوعی در ایران نیز وضعیت نسبتاً خوبی دارد. متخصصین هوش مصنوعی این روزها باوجود شرایط کرونا و مجازی شدن بسیاری از امور، وضعیت شغلی مناسبی را به‌خصوص در کلان‌شهرهای تهران، اصفهان و مشهد دارند. متقاضیان کار در این بخش هم به صورت دورکار و هم حضوری در حال فعالیت هستند و درآمدهای خوبی نیز کسب می‌کنند.

در زمینه میزان حقوق متخصصین هوش مصنوعی در ایران آمار دقیقی در دست نیست، اما با بررسی سایت‌های کاریابی مانند «جابینجا» حدود قیمتی بین میزان حقوق تعیین‌شده توسط وزارت کار تا 28.000.000 تومان به چشم می‌خورد. این اختلافات قیمت به عواملی چون میزان تحصیلات، سابقه کار، حجم مسئولیت‌ها، دانش و مهارت‌های فردی و همچنین حوزه کاری افراد بستگی دارد.


برای پیشرفت در مشاغل هوش مصنوعی در چه زمینه‌هایی باید توانایی کسب کنیم؟

هوش مصنوعی یکی از هیجان‌انگیزترین و سریع‌ترین فناوری‌های در حال رشد در میان فناوری‌های نوین محسوب می‌شود و کسب‌وکارها و سازمان‌ها از هوش مصنوعی در عملیات‌های خود استفاده می‌کنند. هوش مصنوعی این پتانسیل را دارد که با ایجاد برنامه‌ها و خدمات نوآورانه‌ای که می‌توانند کیفیت زندگی را بهبود بخشند، عملیات تجاری را کارآمدتر کند، پیچیدگی‌ها را کاهش دهد و همچنین مشاغل، اقتصادها و جوامع را متحول کند.

در واقع، متخصصان هوش مصنوعی در بخش‌های مختلف، از خودرو، تولید و پزشکی گرفته تا امنیت سایبری، نرم‌افزار و اینترنت اشیاء تقاضاهای کاری بالایی دارند. بر اساس پژوهش‌های ZipRecruiter، متوسط حقوق برای مشاغل هوش مصنوعی در ایالات‌متحده، حدود ۱۲۰ هزار دلار در سال است. این امر منجر به افزایش تقاضا برای افراد حرفه‌ای با مهارت‌های هوش مصنوعی شده است، اما برای استخدام در مشاغل مبتنی بر هوش مصنوعی به چه مهارت‌هایی نیاز دارید؟ هوش مصنوعی رشته‌ای با چند گرایش گوناگون است که هم به مهارت‌های فنی و هم مهارت‌های غیرفنی نیاز دارد.

تاریخچه هوش مصنوعی در جهان (1770 تا 2018) و ایران - فراشناسا


مهارت‌های فنی، پایه‌و‌اساس هر حرفه هوش مصنوعی

برای درک و پیاده‌سازی مفاهیم و الگوریتم‌های هوش مصنوعی، باید پیشینه قوی در مهارت‌های فنی همچون ریاضیات، آمار، علوم رایانه و برنامه‌نویسی داشته باشید. همچنین شما باید درک کاملی از مفاهیم ریاضی و آماری مانند حساب دیفرانسیل و انتگرال، معادلات دیفرانسیل، جبر خطی، عملیات ماتریس، اعداد مختلط، رگرسیون خطی و مرتبه بالاتر، رگرسیون لجستیک، تحلیل عددی، احتمال، پیش‌بینی، الگوریتم‌های بیزی و منطق داشته باشید. این مهارت‌های فنی به شما در انجام تجزیه‌وتحلیل داده‌ها، بهینه‌سازی، مدل‌سازی، استنتاج و تصمیم‌گیری در هوش مصنوعی کمک می‌کند.

هوش مصنوعی نیازمند یک پایه قوی در ریاضیات و آمار

این مهارت‌ها در الگوریتم‌های یادگیری ماشین، که ستون فقرات هوش مصنوعی را تشکیل می‌دهند، اساسی هستند. جبر خطی، حساب دیفرانسیل و انتگرال، احتمالات و آمار برای متخصصان هوش مصنوعی لازم است تا منطق پشت الگوریتم‌ها، نحوه توسعه آن‌ها و نحوه بهینه‌سازی آن‌ها را درک کنند.

تسلط به زبان‌های برنامه‌نویسی، اولین شرط حرفه‌ای‌ شدن در هوش مصنوعی

افراد حرفه‌ای در مشاغل هوش مصنوعی باید به زبان‌های برنامه‌نویسی مانند Python، R، Java و C++ مسلط باشند. به‌طور خاص، پایتون به دلیل سادگی و فراوانی کتابخانه‌های موجود، به‌طور گسترده در توسعه هوش مصنوعی استفاده می‌شود. R همچنین برای تجزیه‌وتحلیل آماری و تجسم داده‌ها مفید است، درحالی‌که جاوا و C++ برای توسعه سامانه‌های پیچیده هوش مصنوعی مناسب هستند.

یادگیری ماشینی، جنبه حیاتی هوش مصنوعی

متخصصان هوش مصنوعی باید درک کاملی از مبحث یادگیری ماشینی داشته باشند. حرفه‌ای‌ها باید با الگوریتم‌های یادگیری ماشین مانند درخت تصمیم، شبکه‌های عصبی و ماشین‌های بردار پشتیبان و همچنین کاربردهای آن‌ها در حوزه‌های مختلف آشنا باشند.

یادگیری عمیق، اصل اساسی برای انجام وظایف پیچیده‌ هوش مصنوعی

یادگیری عمیق زیرمجموعه‌ای از یادگیری ماشینی است که برای ساخت شبکه‌های عصبی که می‌توانند وظایف پیچیده‌ای مانند تشخیص تصویر و پردازش زبان طبیعی را انجام دهند، بسیار مهم است. افراد حرفه‌ای در مشاغل هوش مصنوعی باید درک درستی از الگوریتم‌های یادگیری عمیق مانند شبکه‌های عصبی کانولوشن (CNN) و شبکه‌های عصبی تکراری (RNN) داشته باشند، تا شبکه‌های عصبی را توسعه و بهینه کنند.

EU AI Act: first regulation on artificial intelligence | News | European  Parliament


پردازش زبان طبیعی، یک شرط مهم برای متخصص شدن در هوش مصنوعی

NLP توانایی ماشین‌ها برای درک، تفسیر و پاسخ به زبان انسان است. متخصصان هوش مصنوعی باید درک کاملی از تکنیک‌های NLP، مانند تجزیه‌وتحلیل احساسات، مدل‌سازی موضوع و شناسایی موجودیت، برای ساخت ربات‌های چت، دستیارهای صوتی و سایر برنامه‌های مبتنی بر NLP داشته باشند.

حل مسئله یک مهارت کلیدی در مشاغل هوش مصنوعی

 متخصصان هوش مصنوعی باید راه‌حل‌های نوآورانه‌ای برای مشکلات پیچیده ایجاد کنند و این امر مستلزم خلاقیت، تفکر انتقادی و توانایی تجزیه یک مشکل به وظایف کوچک‌تر و قابل مدیریت است.

تجسم داده‌ها، لازمه هر جایگاه شغلی هوش مصنوعی

متخصصان هوش مصنوعی باید توانایی ارائه داده‌های پیچیده را به شیوه‌ای قابل‌درک داشته باشند. تجسم داده‌ها مهارتی است که در مشاغل هوش مصنوعی ضروری است، زیرا به انتقال نتایج تجزیه‌وتحلیل داده‌ها به ذینفعان غیر فنی کمک می‌کند.

نتیجه‌ آنکه مشاغل هوش مصنوعی به ترکیبی از مهارت‌های فنی و نرم نیاز دارند. حرفه‌ای‌ها باید پایه‌ای قوی در ریاضیات و آمار، زبان‌های برنامه‌نویسی، یادگیری ماشینی، یادگیری عمیق و پردازش زبان طبیعی داشته باشند. علاوه بر این، آن‌ها باید دارای مهارت‌های حل مسئله، تفکر انتقادی و تجسم داده‌ها برای موفقیت در این زمینه باشند. همان‌طور که هوش مصنوعی به رشد خود ادامه می‌دهد، این مهارت‌ها تقاضای بالایی خواهند داشت و مشاغل هوش مصنوعی را به یکی از امیدوارکننده‌ترین مشاغل در صنعت فناوری تبدیل می‌کند.

What Is Real Artificial Intelligence: Characteristics of True AI | Emarsys

مشاغل هوش مصنوعی در آینده چگونه خواهند بود؟

هوش مصنوعی مدتی است که در بازار کار به یکی از کلمات کلیدی تبدیل ‌شده است، با توسعه شتابان فناوری، انتظار می‌رود مشاغل هوش مصنوعی در آینده، رشد قابل‌توجهی داشته باشند. در واقع، هوش مصنوعی یکی از مهارت‌های موردتقاضا در بازار کار فعلی محسوب می‌شود؛ حال بیاید تصور کنیم مشاغل هوش مصنوعی در آینده چگونه خواهند بود؟

توسعه‌دهنده نرم‌افزار هوش مصنوعی

همان‌طور که فناوری هوش مصنوعی در حال تکامل است، توسعه‌دهندگان نرم‌افزار هوش مصنوعی برای ایجاد و نگهداری برنامه‌های نرم‌افزاری موردنیاز هستند که می‌توانند هوش انسانی را شبیه‌سازی کنند و مشکلات پیچیده را حل کنند. توسعه‌دهندگان نرم‌افزار هوش مصنوعی الگوریتم‌ها، کدها و راه‌حل‌های نرم‌افزاری را آزمایش خواهند کرد. در آینده، توسعه‌دهندگان نرم‌افزار هوش مصنوعی نقش مهمی در ایجاد سامانه‌های هوشمندی خواهند داشت که می‌توانند تصمیمات مستقل بگیرند، از داده‌ها بیاموزند و خود را بهبود بخشند.

مهندس یادگیری ماشین

یادگیری ماشینی زیرمجموعه‌ای از هوش مصنوعی است که شامل آموزش ماشین‌ها برای یادگیری از داده‌ها، شناسایی الگوها و پیش‌بینی می‌شود. مهندسان یادگیری ماشین مسئول طراحی و پیاده‌سازی الگوریتم‌های یادگیری ماشین، ساخت و نگهداری زیرساخت‌های یادگیری ماشین و توسعه مدل‌های یادگیری ماشین خواهند بود. در آینده، مهندسان یادگیری ماشینی با تقاضای زیادی روبه‌رو خواهند شد، زیرا شرکت‌های بیشتری به دنبال ادغام یادگیری ماشین در محصولات و خدمات خود هستند.

دانشمند داده

 دانشمندان داده مسئول جمع‌آوری، تجزیه‌وتحلیل و تفسیر مجموعه داده‌های پیچیده هستند. آن‌ها از مدل‌های آماری، داده‌کاوی و الگوریتم‌های یادگیری ماشینی برای شناسایی الگوها و روندها در داده‌ها استفاده می‌کنند. در آینده، دانشمندان داده با توسعه‌دهندگان نرم‌افزار هوش مصنوعی و مهندسان یادگیری ماشین همکاری نزدیکی خواهند داشت، تا سامانه‌های هوشمندی را طراحی و توسعه دهند که بتوانند بر اساس داده‌ها پیش‌بینی‌های دقیقی انجام دهند.

مهندس رباتیک

با پیشرفت فناوری هوش مصنوعی، مهندسان رباتیک نقش اساسی در طراحی و ساخت ربات‌هایی خواهند داشت که می‌توانند وظایف پیچیده‌ای را انجام دهند. مهندسان رباتیک روی توسعه ربات‌های هوشمندی کار خواهند کرد که می‌توانند به‌طور مستقل عمل کنند، از محیط خود بیاموزند و با انسان‌ها تعامل داشته باشند. در میان مشاغل هوش مصنوعی در آینده، مهندسان رباتیک با تقاضای زیادی روبه‌رو خواهند شد، زیرا شرکت‌های بیشتری به دنبال خودکارسازی عملیات خود و بهبود کارایی هستند.

کارشناس اخلاق هوش مصنوعی

با فراگیرتر شدن فناوری هوش مصنوعی، متخصصان اخلاق هوش مصنوعی نقش اساسی در حصول اطمینان از طراحی و استفاده از سامانه‌های هوش مصنوعی به شیوه‌ای اخلاقی و مسئولانه خواهند داشت. متخصصان اخلاق هوش مصنوعی با توسعه‌دهندگان هوش مصنوعی همکاری خواهند کرد، تا سوگیری‌های احتمالی را شناسایی کنند، از شفافیت اطمینان حاصل کنند و سامانه‌هایی را طراحی کنند که منصفانه و بی‌طرفانه باشند. در آینده، متخصصان اخلاق هوش مصنوعی تقاضای زیادی خواهند داشت، زیرا شرکت‌های بیشتری به دنبال توسعه سامانه‌های هوش مصنوعی قابل‌اعتماد و شفاف هستند.


رشته هوش مصنوعی و جایگاه آن در دانشگاه‌های معتبر جهانی

رشته هوش مصنوعی، یکی از رشته‌های آکادمیک است که با سرعت در دانشگاه‌های معتبر جهان رشد می‌کند و دانشگاه‌های معتبر متعددی در سراسر جهان دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهند که به تحقیقات هوش مصنوعی اختصاص دارد. با توجه به اهمیت چشمگیر هوش مصنوعی در طیف گسترده‌ای از صنایع، تقاضا برای متخصصان در این زمینه همچنان در حال افزایش است. پژوهش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی حوزه‌های مختلفی از جمله علوم کامپیوتر، ریاضیات، روان‌شناسی، فلسفه و علوم اعصاب را در بر می‌گیرد. در نتیجه، برنامه‌ها و دوره‌های هوش مصنوعی را می‌توان در دپارتمان‌ها و پردیس‌های گوناگون دانشگاه‌های جهان یافت. برخی از دانشگاه‌ها و حتی مدارس یا مؤسسات، امکانات کاملی دارند که به رشته هوش مصنوعی می‌پردازند.

طبق رتبه‌بندی US News & World Report در سال ۲۰۲۲، ۱۰ دانشگاه برتر جهان که در رشته هوش مصنوعی فعالیت دارند، عبارت‌اند از:

۱. مؤسسه فناوری ماساچوست (MIT)

۲. دانشگاه استنفورد

۳. دانشگاه کارنگی ملون

۴. دانشگاه کالیفرنیا – برکلی

۵. دانشگاه هاروارد

۶. دانشگاه آکسفورد

۷. دانشگاه کمبریج

۸. ETH زوریخ

۹. دانشگاه تورنتو

۱۰. دانشگاه کلمبیا


Synthetic imagery sets new bar in AI training efficiency | MIT News |  Massachusetts Institute of Technology

زیرشاخه‌ها و گرایش‌های رشته هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یک رشته واحد نیست، بلکه مجموعه‌ای از زیرشاخه‌ها و گرایش‌های گوناگون است که جنبه‌های مختلف «رفتار هوشمند در جهان دیجیتال و ماشینی» را مورد بررسی قرار می‌دهد. برخی از گرایش‌های اصلی رشته هوش مصنوعی که در دانشگاه‌های معتبر دنیا تدریس می‌شوند، عبارت‌اند از:

یادگیری ماشین: مطالعه الگوریتم‌ها و مدل‌های آماری که رایانه‌ها را قادر می‌سازد، از داده‌ها یاد بگیرند و پیش‌بینی کنند یا تصمیم بگیرند.

یادگیری عمیق: زیرمجموعه‌ای از یادگیری ماشینی که از شبکه‌های عصبی مصنوعی برای یادگیری از مقادیر زیادی داده و انجام کارهای پیچیده، مانند تشخیص تصویر، پردازش زبان طبیعی و سنتز گفتار استفاده می‌کند.

شبکه‌های عصبی: نوعی مدل محاسباتی که ساختار و عملکرد نورون‌های بیولوژیکی را تقلید می‌کند و می‌تواند از داده‌ها با تنظیم وزن اتصالات بین گره‌ها یاد بگیرد.

محاسبات شناختی: گرایشی از رشته هوش مصنوعی که هدف آن ایجاد سامانه‌هایی است که می‌توانند به روش‌های طبیعی با انسان‌ها تعامل داشته باشند، مانند درک زبان طبیعی، استدلال و یادگیری از بازخورد.

پردازش زبان طبیعی: گرایشی از رشته هوش مصنوعی که با تجزیه‌وتحلیل و تولید زبان طبیعی، مانند تشخیص گفتار، ترجمه ماشینی، تجزیه‌وتحلیل احساسات و خلاصه‌سازی متن، سروکار دارد.

بینایی ماشینی: یکی از گرایش‌ها و زیرمجموعه‌های رشته هوش مصنوعی که بر روی توانمند ساختن رایانه‌ها، برای درک و فهم داده‌های بینایی تمرکز دارد، مانند تشخیص چهره، تشخیص اشیاء، تقسیم‌بندی صحنه و تشخیص نوری کاراکترها.

شبکه‌های عصبی مصنوعی: نوعی مدل محاسباتی که ساختار و عملکرد نورون‌های بیولوژیکی مغز را تقلید می‌کند و می‌تواند از داده‌ها با تنظیم وزن اتصالات بین گره‌ها را یاد بگیرد.

برخی از مفاهیم مربوط به حوزه‌های هوش مصنوعی

بینایی ماشین | Machine vision

Machine vision

فناوری است که می‌کوشد نوعی از بینایی را برای ماشین فراهم آورد. بینایی ماشین در فرایند‌های گوناگون صنعتی از تشخیص چهره، تحلیل ویدیو، ocr  و تشخیص اشیا تا تشخیص الگو استفاده می‌شود.

از این فناوری در خودروهای خودران نیز استفاده می‌شود. با اینکه شرکت‌های زیادی در تلاشند تا خودروهایی بسازند که نیازی به رانندگی انسان‌ها نداشته باشد، این حوزه بیشتر با نام شرکت تسلا و خودروهای آن گره خورده است.

علی‌رغم نوپا بودن هوش مصنوعی و بینایی ماشین در ایران، شرکت‌های فعال در حوزه‌ بینایی ماشین در ایران تعدادشان امیدوارکننده است و نویدبخش آینده‌ای روشن‌تر در این حوزه است.

پردازش گفتار | Speech processing

هوش مصنوعی چیست؟ تاریخچه، کاربرد و نحوه درآمدزایی از آن

برای اینکه با مباحث و فناوری‌های این حوزه در حد عناوین آشنا شوید بد نیست به چند مورد از فناوری‌های مهم این شاخه از AI اشاره کنیم: حوزه‌های پردازش گفتار مانند سیستم تشخیص گفتار، سنتز گفتار، شناسایی گوینده، چت بات، تحلیل معنایی متون، تحلیل احساسات، جست‌وجوگر معنایی.

سیستم‌های پردازش گفتار در کنار NLP این امکان را برای ماشین‌های هوشمندی، چون اسمارت‌فون‌ها، فراهم می‌کنند که از طریق زبان گفتاری با کاربران ارتباط برقرار کنند. احتمالاً معروف‌ترین تکنولوژی بازشناسی گفتار که اسمش را شنیده‌اید،Siri ، محصول اپل باشد.

Siri میکروفون‌هایی برای تشخیص صدا دارد و از بازشناسی گفتار خودکار برای تبدیل صدا به متن استفاده می‌کند. البته این دو مراحل ابتدایی هستند که در Siri انجام می‌شود و تا کامل شدن فرایند چند مرحله‌ی دیگر در این ابزار طی می‌شود. مانند بینایی ماشین، شرکت‌های فعال در حوزه پردازش گفتار در ایران نیز در حال پا گرفتن هستند و هر روز بر تعدادشان افزوده می‌شود.

داده‌کاوی | Data Mining

Data Mining

همان‌طور که از نامش نیز مشخص است به حوزه‌ی تحلیل داده‌ها،به‌ویژه داده‌های کلان، مربوط است. در واقع، در داده ‌کاوی تلاش می‌شود کار مربوط به استخراج الگو از داده‌ها را به ماشین‌ها سپرد. با همین توضیح کوتاه هم می‌شود دانست که داده‌کاوی چقدر می‌تواند مهم باشد، چرا که الگوهای استخراج شده از داده‌های کسب‌وکارها می‌تواند اطلاعات بسیاری مفیدی برای برنامه‌های آتی شرکت‌ها فراهم آورد.

این شاخه از AI، ترکیبی از ابزارهایی آماری و هوش مصنوعی با مدیریت مجموعه‌داده‌هاست. داده کاوی معمولاً در کسب‌وکار(بیمه، بانکداری و…)، پژوهش‌های علمی(نجوم و پزشکی) و مسائل مربوط به امنیت(تشخیص مجرمان و تروریست‌ها) کاربردهای گسترده‌ای دارد.

البته اهمیت یافتن مجموعه‌داده‌ها مسائل و مشکلاتی را نیز پدید آورده است. برای نمونه، حفظ اطلاعات شخصی کاربران در مجموعه‌داده‌های بزرگ بیش از گذشته پر رنگ‌تر شده و چالش‌هایی برای نگه‌داری از این داده‌ها پیش آمده است.

به‌خاطر کاربردهای بسیار داده‌کاوی و نیازی که در این حوزه احساس می‌شود بر تعداد شرکت‌های داده کاوی در ایران روز‌به‌روز افزوده می‌شود.

هوش مصنوعی چیست؟ تاریخچه، کاربرد و نحوه درآمدزایی از آن

هوش مصنوعی چیست؟

بی‌راه نیست اگر بگوییم تصور عمومی از هوش مصنوعی با تصویر ربات‌ها گره خورده است. این تصور بیش از همه حاصل فیلم‌ها و انیمیشن‌های علمی-تخیلی است. گرچه این تصور رگه‌هایی از واقعیت هوش مصنوعی را در خود دارد، اما تعریف دقیقی از این علم نیست.


در واقع ما امروز برای رسیدن به آن چیزی که در فیلم‌ها و سریال‌های هالیوودی می‌بینیم راه بسیاری در پیش داریم. البته عجیب نیست که غیرمتخصصان از این حوزه تصور درستی نداشته باشند، جالب است بدانید که نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد حتی رهبران کسب‌وکارهای بزرگ نیز درک جامعی از وضعیت AI ندارند.


با این توضیحات طبیعتاً ارائه دادن تعریفی واحد از هوش مصنوعی، که مورد قبول همه‌ی دانشمندان این حوزه باشد، کار دشواری است. شاید بهترین کار برای آسان کردن درک معنی هوش مصنوعی این است که بحث را از کاربردها و شاخه‌های AI شروع کنیم.

What is Artificial Intelligence (AI) and Why People Should Learn About it -  UCF Business Incubation Program - University of Central Florida

هوش مصنوعی به زبان ساده

به‌هرحال، اگر دوست دارید در آغاز تعریفی، هر چند کلی، از هوش مصنوعی، هوشواره یا هوش ماشینی و هوش مصنوعی به زبان انگلیسی artificial intelligence (AI) ، smart mind یا fake mind داشته باشید، احتمالاً این تعریف بتواند تصویری کلی از این حوزه را برای‌تان بسازد: «هوش مصنوعی شاخه‌ای گسترده از علوم کامپیوتر است که ماشین‌های هوشمندی می‌سازد که از رفتارهای انسانی تقلید می‌کنند».

در واقع، این ماشین‌ها تصمیماتی می‌گیرند که معمولاً نیازمند سطحی از تجربه‌ی انسانی است. و به انسان‌ها کمک می‌کند تا مشکلات احتمالی را پیش‌بینی کند و بر آن‌ها فائق آید.

نقطه‌ی قوت خاص هوش انسان انطباق‌پذیری آن است. ما ظرفیت آن را داریم که با وضعیت‌های گوناگون محیطمان کنار بیابیم و رفتارمان را از با استفاده از یادگیری تغییر دهیم. تلاش برای دادن این ویژگی به ماشین‌ها منجر به شکل‌گیری شاخه‌ای به نام یادگیری ماشین در Ai شده است. به‌زعم بسیاری از متخصصان، این حوزه مهم‌ترین زیرشاخه‌ی AI است. البته خود یادگیری ماشین هم زیرشاخه‌هایی دارد که مهم‌ترینشان یادگیری عمیق است.


داستان شروع و تاریخچه هوش مصنوعی

ایده‌ی خلق موجودات هوشمندی که بتوانند کارهای انسان را انجام دهند، به اسطوره‌ها برمی‌گردد. انسان از وقتی که می‌توانسته خیال‌پردازی کند، همیشه به‌دنبال خلق کردن موجوداتی بوده که تحت فرمان او باشند و دستوراتش را اجرا کنند. البته که ساخت چنین موجودی به همین سادگی‌ها نیست و هنوز که هنوز است بشر موفق به ساخت آن نشده و فعلاً در حد همان خیال‌پردازی‌های فیلم‌های علمی – تخیلی مانده است.

نخستین گام‌ها در ساخت ماشین به جا انسان

robot

اولین تلاش انسان برای ساخت ماشینی که به‌جای انسان کار کند و تصمیم بگیرد، به حدود قرن ۱۷ بازمی‌گردد. چند قرن بعد، در دهه‌‎ی 1930 کورت گودل، آلونسو چرچ و آلن تورینگ بنیادهای اساسی منطق و نظریه‌ی علم کامپیوتر را بنا نهادند.

در جنگ جهانی دوم، تصمیم‌گیری و محاسبات سریع برای شکستن پیام‌های رمزی دشمن، به‌قدری مهم شد که آلن تورینگ (پدر هوش مصنوعی جهان) ساخت ماشین رمزشکن را آغاز کرد. داستان اختراع ماشین‌ها با قابلیت‌های مختلف، دست‌مایه‌ی ساخت فیلم‌های علمی – تخیلی زیادی شده است، همچنین که داستان ساخت اولین ماشین توسط آلن تورینگ، موضوع یکی از همین فیلم‌هاست.

آلن تورینگ آزمونی برای سنجش هوشمندی ماشین‌ها طراحی کرد که به آزمون تورینگ مشهور است. از نظر تورینگ هر ماشینی که بتواند از پس این آزمون بربیاید هوشمند است.

تاریخچه هوش مصنوعی در ایران

هوش مصنوعی چیست؟ تاریخچه، کاربرد و نحوه درآمدزایی از آن

اختراع ماشین تورینگ در خلال جنگ جهانی دوم باعث شد تا سفری بدون انتها آغاز شود. مقصود توسعه روزافزون هوش مصنوعی، تفکر پیوسته بشر پیرامون آن و انباشت هر چه بیشتر دانش و تجربه آدمی در این باره است که «چگونه ماشین‌ها می‌توانند همچون آدمی بفهمند و عمل کنند؟». در واقع هسته مرکزی انگیزش تحقیق و توسعه در هوش مصنوعی همین پرسش است. این پرسش نیرویی در درون خود دارد و در دهه‌های گذشته سبب جنب‌وجوش عظیمی در دانشمندان و متخصصین علوم اعصاب و مهندسین کامپیوتر گردیده است.

بنابراین از تولد AI، زمان زیادی نمی‌گذرد. بر همین مبنا این رشته از اوایل دهه 80 شمسی به کشورمان وارد شد. سپس در کشورمان متخصصین بسیاری به کاوش‌های نظری درباره آن پرداختند، به نحوی که بر اساس حجم تولیدات علمی که داشته‌ایم، به رتبه 13 جهان در زمینه نظریه‌پردازی Artificial Intelligence دست یافتیم. در ایران زنده‌یاد، دکتر کارو لوکاس که در سال 1328 در اصفهان دیده به جهان گشود، پیش‌گام معرفی و توسعه رشته هوش‌مصنوعی و رباتیک در کشورمان بود. ایشان به جهت فعالیت‌های بسیار در رشته‌های مختلف علوم محض نظیر محاسبات، ریاضیات، احتمالات و علوم مهندسی نظیر رباتیک، موردتوجه محافل علمی جهان واقع شده بود. دکتر لوکاس از سال 1381 برای تدریس رشته رباتیک و AI، پس از سال‌ها فعالیت علمی در غرب، در دانشگاه تهران برنامه‌های علمی خود را آغازکرد.

اما اگرچه تولیدات علمی و نظری هوش ماشینی در کشورمان گذشته کوتاهی داشته و به‌واقع تاریخچه هوش مصنوعی در ایران عمر چندانی ندارد، اما بر اساس تولیدات و مستندات علمی عمیقی که از سوی دانشمندان علاقه‌مند ایرانی ایجاد شد، بدون تردید می‌توان آینده‎ای درخشان را برای این رشته از علم در ایران متصور بود.

هوش مصنوعی قوی

چند برنامه برتر هوش مصنوعی

کلارا (Clara)

Clara

کلارا یکی از بهترین برنامه‌های هوش مصنوعی برای کارمندان است که می‌تواند برای کمک به زمان‌بندی جلسات، تائید آن‌ها و پیگیری خودکار نتیجه از این اپلیکیشن استفاده کرد. اپلیکیشن کلارا به کاربران این امکان را می‌دهد تا برنامه کاری و شخصی خود را با برنامه‌ای که می‌تواند رویدادها را برنامه‌ریزی کند و زمان را ردیابی کنند، تطبیق دهند.


Prisma

پریسیما (Prisma)

نمی‌توان لیست محصولات هوش مصنوعی برای iOS و Android را بررسی کرد و نامی از پریسیما به میان نیاورد. این برنامه یک سرویس بینایی ماشین برای ویرایش تصاویر است که می‌توان از آن حتی برای حذف یک فرد در عکس نیز بهره جست. با پریسیما می‌توانید تصاویر را تغییر داده و کیفیت آن‌ها را به میزان دلخواه افزایش دهید.


Majesto

Majesto

Majesto بیشتر برای ویرایش ویدیو استفاده می‌شود ولی می‌توان از آن برای خواندن متن، درک آن و حتی نوشتن متن نیز استفاده کرد. این برنامه به دانش‌آموزان مدرسه فیلم‌سازی و یا علاقه‌مندان به یادگیری دانش و مهارت‌های خوب در ویرایش ویدیو کمک زیادی می‌کند. ویژگی‌های ویرایشگر به کاربران این امکان را می‌دهد که پیام‌های خود را ویرایش کنند و حتی تصاویر را با یک فیلتر مؤثر و سرگرم‌کننده به لیست اضافه کنند.


Answer Rocket

Answer Rocket

اپلیکیشن Answer Rocket به کاربران این امکان را می‌دهد که هرگونه سؤالی را بپرسند و با توجه به گزارش‌ها و نقشه‌های موجود پاسخ خود را دریافت کنند. این‌یکی از بهترین برنامه‌های هوش مصنوعی برای اندروید است که برای پاسخ دادن به هوش تجاری یا سؤالات عمومی با جزئیات استفاده می‌شود.




لیرا (Lyra)

اگر می‌خواهید در اوقات فراغت خود زمان را بگذرانید و لذت ببرید، می‌توانید از برنامه Lyra استفاده کنید. لیرا  یک اپلیکیشن برای اطلاعات جالبی از مسائلی مثل مدیریت لبنیات، جوک‌ها، اوقات فراغت، گشت‌وگذار در ویدیوها، بازی کردن و غیره هست. کاربران همچنین می‌توانند از لیرا به‌عنوان یک دستیار هوش مصنوعی برای مسیریابی استفاده کنید که تجربه سفر را ساده می‌کند.


IRIS

IRIS

اگر مدیر، رهبر تیم یا همکار هستید، IRIS یک برنامه هوش مصنوعی ضروری است. این اپلیکیشن گزارش‌های هوشمند و کاملی از کار اداری را در اختیار سایر اعضای تیم قرار می‌دهد. نسخه موبایلی IRIS می‌تواند توسط اعضای مختلف تیم به‌طور هم‌زمان و بدون دردسر استفاده شود و همچنین همکاران یک مجموعه می‌توانند وارد برنامه شده و به‌راحتی با دستگاه‌های یکدیگر همگام شوند.


Microsoft Pix

مایکروسافت پیکس (Microsoft Pix)

اپلیکیشن دوربین مایکروسافت پیکس را می‌توان در یک برنامه هوش مصنوعی گنجانید که نحوه استفاده ما از عکاسی را تغییر می‌دهد تا شبیه یک حرفه‌ای به نظر برسیم. این برنامه برای گرفتن عکس‌های باکیفیت برای کاربران بسیار مفید است. علاوه بر این، این اپلیکیشن به کاربران این امکان را می‌دهد تا اسناد و مدارک مهم را با وضوح‌بالا و بدون پیکسل استفاده کنند.


Siri on Apple

سیری (Siri on Apple)

سیری یک دستیار مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی است که به‌عنوان بخشی از محصولات اپل شامل سیستم‌عامل‌های iOS و iPadOS و watchOS و macOS و tvOS هست. این دستیار از پرسش‌های صوتی، کنترل‌گرهای مبتنی بر اشاره، ردیابی تمرکز، و یک رابط کاربری مبتنی بر زبان طبیعی برای پاسخ به پرسش‌ها، ارائه پیشنهادها، و انجام عملیات با دستورات صوتی کاربران، استفاده می‌کند.




Swiftkey Keyboard

Swiftkey Keyboard

همان‌طور که از نام آن پیداست، اپلیکیشن Swiftkey Keyboard به‌عنوان یک صفحه‌کلید برای کاربران اپلیکیشن اندروید عمل می‌کند. برنامه‌ها به‌اندازه کافی هوشمند هستند تا خطاهای گرامری، جملات و متن خودکار را تصحیح کنند. همچنین این برنامه دارای ویژگی تصحیح خودکار است که کاربران را قادر می‌سازد تا به‌سادگی و آسانی تایپ کنند. این برنامه همچنین قادر به تغییر سبک فونت، رنگ و ایموجی‌ها نیز است.


رپلیکا

رپلیکا

replika نوعی برنامه مبتنی بر هوش مصنوعی سلامت روان برای دستگاه‌های اندرویدی است که به کاربران اجازه می‌دهد در صورت ابتلا به بیماری یا اضطراب با آن‌ها صحبت کنند. این نرم‌افزار به کاربران این امکان را می‌دهد تا با یک ربات مجازی ارتباط برقرار کنند و آزادانه احساسات و عواطف خود را به اشتراک بگذارند. این برنامه سلامت روان مصرف‌کنندگان را بهبود می‌بخشد و یک برنامه بدون استرس است.


Jarvis Artificial Intelligent

Jarvis Artificial Intelligent

اپلیکیشن هوش مصنوعی جارویس به کاربران این امکان را می‌دهد تا با کمک دستیاران شخصی از گوشی‌های هوشمند خود بدون لمس کردن آن‌ها استفاده کنند. این‌یکی از بهترین برنامه‌های اندروید دستیار هوش مصنوعی با ویژگی‌های جالب و منحصربه‌فرد است. این برنامه تلفن همراه شامل توابع تشخیص کلمه و تشخیص دستورات صوتی تخصصی، پاسخ‌های شخصی‌سازی‌شده و غیره است.


Data Bot

Data Bot

Data Bot یک برنامه اندرویدی دستیار هوش مصنوعی محبوب در بازار جهانی است که با فناوری پردازش گفتار کار می‌کند. این دستیار دیجیتال هوشمند می‌تواند موضوعات را پیداکرده، خلاصه‌های صفحه و ارائه‌های چندرسانه‌ای ایجاد و یا در Google جستجو کند.




Hound

Hound

Hound یک برنامه هوش مصنوعی است که به افراد این امکان را می‌دهد تا هر چیزی را جستجو کنند. کار با این برنامه به جهت این‌که رابط کاربری بسیار خوبی دارد، آسان است. برای استفاده از این نرم‌افزار تنها کافی است OK Hound را گفته و به هر دستوری برای مدیریت آن دست‌یافت. همچنین به کمک Hound می‌توان به‌سرعت از اطلاعاتی مانند دانستن بهترین هتل‌ها، بهترین بیمارستان‌ها یا بهترین رستوران‌هایی که در نزدیکی محل ما است، اطلاع پیدا کرد.


دستیار گوگل (Google Assistant)

Google Assistant

گوگل این دستیار مجازی مجهز به هوش مصنوعی را در سال 2016 راه‌اندازی کرد، که یک برنامه مبتنی فناوری پردازش گفتار است. دستیار گوگل نه‌تنها بر روی گوشی‌های اندرویدی، بلکه روی هدفون‌ها، ماشین‌ها و یخچال‌ها نیز در دسترس است.

این برنامه از ورود متن و صدا با استفاده از پردازش زبان طبیعی (NLP) و پردازش گفتار برای ارائه خدماتی مانند جستجوی صوتی، کنترل صوتی فعال، یافتن اطلاعات آنلاین، انجام دستورات صوتی، کمک به انجام وظایف، ارسال یادآوری‌ها و ترجمه در زمان واقعی پشتیبانی می‌کند.


Recent News

Recent News

یکی دیگر از برنامه‌های تلفن همراه مبتنی بر هوش مصنوعی که بر بازار جهانی تسلط دارد، Recent News است که روی عادت‌های مطالعه خوانندگان اخبار کار می‌کند. در این نرم‌افزار الگوریتم‌هایی برای تجزیه‌وتحلیل عادت‌های خواندن کاربران ایجادشده است که جدیدترین مقالات، اخبار و کتاب‌های خواندنی مرتبط را توصیه کنند. همچنین کاربران معمولاً اعلان‌هایی ازآنچه می‌خوانند دریافت می‌کنند و می‌توانند آن‌ها را برای خواندن نشانه‌گذاری کنند.


Siftr Magic Cleaner

Siftr Magic Cleaner

Sift Magic Cleaner یکی دیگر از برنامه‌های اندرویدی هوش مصنوعی است که عکس‌های ناخواسته را شناسایی کرده و به‌طور خودکار آن‌ها را حذف می‌کند تا فضای کاربران آزاد شود. هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری ماشین برای بررسی عکس‌هایی که نتایج سریع ارائه می‌کنند استفاده می‌شود. بااین‌حال، کاربران می‌توانند عکس‌ها را سالانه حذف کنند.




Socratic

Socratic

این اپلیکیشن محبوب‌ترین برنامه کمکی در زمینه تکالیف و ریاضیات برای کاربران iOS و Android است. Socratic به افراد کمک می‌کند تا با تمرین مداوم، تکالیف را در زمان کمتری انجام دهند. این  نرم‌افزار دارای یک ویژگی هوش مصنوعی فوق‌العاده است که می‌تواند به دانش‌آموزان و دانشجویان در انجام تکالیف کمک کند.

برای استفاده از این برنامه ابتدا باید با دوربین گوشی خود از تکالیف عکس بگیرید و Socratic بلافاصله مفاهیمی را که برای حل مشکل به روش صحیح و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیاز دارید به شما ارائه می‌دهد.




Calorie Mama AI

Calorie Mama AI

Calorie Mama AI یک اپلیکیشن برای برنامه‌ریزی غذایی و شمارشگر کالری‌های موجود در غذا است که با عکس گرفتن از مواد غذایی می‌تواند میزان کالری آن‌ها را تشخیص دهد. این برنامه می‌تواند مواد غذایی مانند سبزیجات، غلات، گوشت، میوه‌ها، نوشیدنی‌ها را دسته‌بندی کند. همچنین توانایی این را دارد که غذاهایی مانند غربی، آسیایی، آمریکایی و اروپایی و غیره را تشخیص دهد.


MeetFrank

MeetFrank

این برنامه با کمک هوش مصنوعی جستجوی شغل را بسیار راحت می‌کند. از طریق این برنامه، به‌راحتی می‌توان متوجه شد که کدام شرکت استخدام شغل موردنظر ما را داشته و آماده پرداخت مبلغ مورد انتظارمان است. افراد به کمک این نرم‌افزار می‌توانند ارزش واقعی خود را درک کرده و استخدام شوند.

برنامه MeetFrank با الگوریتم‌های پیچیده هوش مصنوعی طراحی‌شده است تا نامزد هر شغل را با نیازهای شرکت مطابقت دهد. این‌یک دستیار حرفه‌ای شخصی کامل و یک برنامه بسیار مفید برای کسانی است که به دنبال فرصت‌های شغلی جدید هستند.


Flo

Flo

امروزه اپلیکیشن‌های ویرایش فیلم و عکس محبوبیت بیشتری پیداکرده‌اند. برنامه Flo دارای یک دستیار مجازی صوتی داخلی است که می‌تواند از طریق صدا از مکان‌ها، تاریخ‌ها یا برچسب‌ها عکس بگیرد و ویدیوهای باکیفیتی به همراه موسیقی بسازد. برنامه Flo از الگوریتم‌های یادگیری ماشین برای یافتن بهترین لحظه‌ها و تغییر مکان‌ها، حیوانات و چهره‌ها استفاده می‌کند.



Google Allo

Google Allo

برنامه‌های تلفن همراه مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Google Allo مکالمات آنلاین را غنی‌تر و روشن‌تر می‌کنند. این نرم‌افزار یک برنامه پیام‌رسانی رایگان از Google است که به ارسال پیام‌های فوری بدون تایپ کمک می‌کند. همچنین کاربران می‌توانند به Google Allo بگویند که چه می‌خواهند در کادر متن بنویسند و یا احساسات خود را از طریق ایموجی‌ها و برچسب‌ها ارسال کنند. این برنامه محبوب ai برای سیستم‌عامل اندروید بوده و همچنین دارای قابلیت ثبت پیام و پاسخ‌های هوشمند نیز است.


رپلیکا (Replika): دوست هوش مصنوعی

رپلیکا

هوش مصنوعی در اپلیکیشن‌های موبایل نمادی از نوآوری است. Replika نیز یک نوآوری در هوش مصنوعی است. Replika یک برنامه بسیار مفید برای تقویت قدرت مکالمه شما است. هر کاربر اندروید یا iOS می‌تواند آن را به‌صورت رایگان دانلود کند و یک مکالمه بی‌حدوحصر را با یک ربات چت هوش مصنوعی آغاز کند. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند یادداشت‌ها را در دفترچه یادداشت ذخیره کنند، و هر زمان که لازم باشد به‌راحتی آن‌ها را پیدا کنند.


Fyle

Fyle

مدیریت هزینه‌ها یک کار خسته‌کننده و از طرفی بسیار مهم است. برنامه Fyle یک برنامه ردیابی هزینه با هوش مصنوعی است که به کمک آن کاربران می‌توانند مخارج، رسیدها و هزینه‌های خود را پیگیری کنید و گزارشی از مخارج و هزینه‌های خود تهیه کنند. اگر کاربران از رسید خود عکس بگیرند، برنامه Fyle به‌صورت خودکار آن را اسکن کرده و اطلاعات مربوط به هزینه‌های آن‌ها را استخراج می‌کند. این‌یک برنامه ایده‌آل است برای مدیریت مالی افراد محسوب می‌شود.


Meitu

Meitu

اپلیکیشن Meitu یک برنامه هوش مصنوعی برای عکس است. این برنامه تصاویر را با الگوریتم‌های هوش مصنوعی پیشرفته داخلی خود متناسب با سلیقه کاربران تغییر می‌دهد. همچنین کاربران می‌توانند به تصاویر خود متن دلخواهشان را اضافه، پس‌زمینه‌ها را محو کنند. همچنین آن‌ها قادر خواهند بود فیلترهای مختلفی را روی تصاویر انتخابی خود اعمال کنند.




Youper:  بهترین برنامه هوش مصنوعی اندروید

Youper

Youper یک برنامه توسعه‌یافته با هوش مصنوعی برای تعداد زیادی از مشتریان iOS و Android است. این برنامه در حوزه سلامت و پزشکی بوده و نیاز به پرداخت درون برنامه ندارد و رایگان است. Youper پرونده سلامت و برنامه تناسب‌اندام کاربران را مطابق دستور پزشک حفظ می‌کند. همچنین افراد می‌توانند اعلان‌های مربوط به معاینات بهداشتی برنامه‌ریزی‌شده، تمرینات، مدیتیشن، تمرینات و غیره را دریافت کنند.


ELSA: یکی از بهترین برنامه‌های هوش مصنوعی برای یادگیری زبان انگلیسی

ELSA

ELSA یک برنامه کاربردی مبتنی بر هوش مصنوعی است که به‌عنوان معلم انگلیسی دیجیتال عمل می‌کند. کاربران ELSA  می‌توانند با استفاده از این برنامه به‌راحتی زبان انگلیسی را یاد بگیرند. این برنامه تمام اشتباهات قبلی زبان آموزان را ذخیره می‌کند تا از آن‌ها استفاده کند که چگونه و در چه بخش‌هایی بیشتر به کاربران کمک کند.


FaceApp: اپلیکیشن هوش مصنوعی برای اندروید

FaceApp

استفاده از هوش مصنوعی برای توسعه برنامه‌های اندروید و آیفون در چند سال گذشته شتاب بیشتری به دست آورده است. FaceApp یک برنامه معروف مبتنی بر هوش مصنوعی است که به‌طور یکپارچه بر روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS اجرا می‌شود. FaceApp که توسط فیس بوک توسعه داده‌شده است کمک می‌کند تا کاربران بتوانند عکس‌های خود را به‌وسیله افکت‌های مختلف به ‌عکس‌های چشمگیر تغییر دهند. این به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق این برنامه هوشمند، ظاهر کامل صورت و مدل مو خود را تغییر دهند.


کورتانا (Cortana) از بهترین برنامه‌های هوش مصنوعی برای کمک‌های شخصی

Cortana

کورتانا محبوب‌ترین اپلیکیشن هوشمند است که توسط مایکروسافت توسعه‌یافته است. این برنامه می‌تواند داده‌های مهم کاربرانش را مانند فیلم‌ها، تصاویر، فایل‌های ارزشمند و هرگونه اطلاعات شخصی دیگر را ضبط کند و گوشی هوشمند و رایانه شخصی آن‌ها را همگام کند. افراد به کمک کورتانا می‌توانند فایل‌های مهم خود را از دستگاه هوشمندشان ردیابی کرده و همچنین اطلاعاتی در مورد برنامه‌های تلویزیونی، سریال‌ها، ورزش‌ها، و موارد ازاین‌دست را در تلفن هوشمند خود در صورت نیاز دریافت کنند.




رابین (Robin): یکی از بهترین اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی برای آیفون

رابین

رابین یک برنامه کمک صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی است که از فناوری پردازش زبان طبیعی استفاده می‌کند. این ‌یک برنامه هوش مصنوعی بسیار محبوب و شناخته‌شده برای کاربران iOS و اندروید است. این امکان را به کاربران می‌دهد که بدون دست زدن به تلفن پیامک بنویسند و از طریق صدا ارسال کنند.

شما همچنین می‌توانید به کمک رابین ناوبری GPS را نیز دریافت و یا یادآورهایی را برای روز بعد تنظیم کنید. همچنین رابین این توانایی را نیز دارد که با توجه به نیاز کاربران، خود را به‌روزرسانی کند.


Wysa: یک برنامه AI محبوب برای اندروید و iOS

30 اپلیکیشن برتر هوش مصنوعی برای اندروید و iOS

Wysa یکی از برترین برنامه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی است که به کمک آن می‌توان به‌راحتی با غریبه‌ها گفتگو کرد. این نرم‌افزار یک ربات گفتگوی شاد مبتنی بر هوش مصنوعی است و زمانی که تنها هستید به‌عنوان یک سرگرمی بسیار مفید است. این برنامه به شما کمک می‌کند تا با افراد ناشناس مکالمه‌ای را با اطمینان شروع کنید.

صرافی آبان تتر

صرافی آبان تتر یکی دیگر از صرافی های ارزدیجیتال ایرانی می‌باشد که از سال 1397 فعالیت خود را آغاز کرده است. آبان تتر ابتدا فقط در زمینه خرید و فروش تتر فعالیت داشت اما به مرور زمان خدمات خود را گسترش داد و اکنون به صورت گسترده‌تر در ضمینه معاملات رمزارزها فعالیت می‌کند. صرافی آبان تتر توانسته کاربران زیادی را جذب خود کند و در حال حاضر جزو صرافی‌های برتر در رده بندی صرافی‌های فعال کشور قرار دارد.تعداد مناسب رمزارزهای قابل معامله باعث شده که از نظر تنوع در موقعیت مناسبی در بین رقبا قرار بگیرد. در ادامه به طور خلاصه به بررسی صرافی آبان تتر می‌پردازیم.


آیا صرافی آبان تتر معتبر است؟

در حال حاضر شاهد افزایش بسیار چشم‌گیر صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی و خارجی هستیم و پلتفرم‌های جدید زیادی فعالیت خود در این زمینه را آغاز کدند. اما باید بدانید همه این پلتفرم‌ها معتبر نبوده و این موضوع اهمیت اعتبارسنجی صرافی‌‌های مختلف قبل از ثبت نام را چند برابر می‌کند.

صرافی ارز دیجیتال آبان تتر در سال 1397 تاسیس شده است و هم اکنون (22 شهریور 1402) در حال فعالیت و ارائه خدمات به کاربران خود است. آبان تر نامی آشنا میان فعالان ایرانی در حوزه رمزارزها است و در این چند سال فعالیت خود موفق به جذب تعداد زیادی از مشتریان و جلب رضایت آنان شده است. در صورت بروز کوچک‌ترین مشکل در مورد این صرافی، ایران بروکر به سرعت شما را در جریان خواهد گذاشت.

بر اساس اطلاعات سایت Similarweb، سایت این صرافی به طور متوسط ماهیانه 508 هزار بازدید کننده دارد که این میزان بازدید برای یک صرافی ایرانی مناسب و قابل قبول است.

بر اساس داده‌های سایت WHO.IS دامنه این سایت در سال 2019 ثبت شده است.

ثبت نام و احراز هویت در صرافی آبان تتر

احراز هویت در صرافی‌های ارز دیجیتال یک نیاز ضروری و حیاتی است که به عنوان یک معیار امنیتی و قانونی به شمار می‌رود. این فرایند بر اساس مقررات مالی و ضوابط حفاظت از مشتریان انجام می‌شود تا جلوی فعالیت‌های غیر قانونی مانند پول‌شویی و تامین مالی تروریسم را بگیرد. با احراز هویت مشتریان، صرافی‌ها توانایی تشخیص و ردیابی تراکنش‌های مشکوک را دارند و همچنین از سرقت هویت مشتریان و دسترسی غیرمجاز به حساب‌های آن‌ها جلوگیری می‌کنند. این اقدام همچنین به تضمین شفافیت و اعتماد در بازار ارزهای دیجیتال کمک می‌کند. بنابراین، اجبار به احراز هویت در صرافی‌های ارز دیجیتال نه تنها به منظور اجرای مقررات قانونی است بلکه برای حفاظت از مشتریان و امنیت سیستم مالی دیجیتال اساسی است.کارمزدهای صرافی آبان تتر

کارمزدهای دریافتی از مشتریان در صرافی‌های ارز دیجیتال معمولا به عنوان منبع درآمدی برای این صرافی‌ها هستند. این کارمزدها ممکن است به شکل‌های مختلفی از کاربران دریافت شوند، از جمله کارمزد تراکنش، کارمزد برداشت و… کارمزد تراکنش معمولا به صورت درصدی از مقدار معامله یا به صورت ثابت تعیین شود. برای مشتریان مهم است که با دقت شرایط و نرخ‌های کارمزد مختلف در صرافی‌ها را مطالعه کنند تا تصمیم به انتخاب صرافی مناسب برای نیازهای خود بگیرند.


کارمزدهای موجود در صرافی آبان تتر به دو دسته تقسیم می‌شوند: کارمزد معاملات سریع و کارمزد معاملات در بازار معاملاتی. کارمزدهای دریافتی برای خرید و فروش سریع با توجه به میانگین حجم معاملات یک ماهه کاربران بوده و بدین شرح است:

حجم معاملات کارمزد

کمتر از ۵۰ میلیون تومان ۰.۳٪

بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان ۰.۲۵٪

بیشتر از ۱۰۰ میلیون تومان ۰.۲٪

کارمزد معاملات در بازارهای معاملاتی نیز در جدول زیر مشخص است.

حجم معاملات میکر تیکر

کمتر از ۵۰ میلیون تومان ۰.۲۷% ۰.۳۲%

بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان ۰.۲۳% ۰.۲۵%

بین ۱۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد تومان ۰.۱۷% ۰.۲%

بین ۱ میلیارد تا ۵ میلیارد تومان ۰.۱۴% ۰.۱۸%

بیشتر از ۵ میلیارد تومان ۰.۱۰% ۰.۱۵%

لازم به ذکر است معامله تتر در این صرافی هیچ کارمزدی ندارد. کارمزدهای دریافتی این صرافی نسبت به باقی صرافی‌های ایرانی در جایگاه مناسبی قرار دارد.

احراز هویت در آبان تتر

همه کاربران برای استفاده از خدمات صرافی آبان تتر باید مراحل احراز هویتی خود را تکمیل کنند تا بتوانند در این پلتفرم به خرید و فروش و معامله انواع ارزهای دیجیتال بپردازند.

اپلیکیشن اختصاصی صرافی آبان تتر

امروزه بیشتر کاربران و معامله‌گران بازار کریپتوکارنسی معاملات خود را با تلفن‌ها همراه خود انجام می‌دهند و وجود اپلیکیشن اختصاصی در سیستم عامل‌‌های محبوب امتیاز مهمی برای صرافی محسوب شده و کاربران به این موضوع اهمیتی زیادی می‌دهند.


صرافی ارز دیجیتال آبان تتر اپلیکیشن اختصاصی خود را در سیستم عامل اندروید توسعه داده است. کاربران عزیز می‌توانند اپلیکیشن مورد نظر خود را از طریق سایت این صرافی و یا لینک‌ زیر دانلود کنند.


امنیت صرافی آبان تتر
صرافی ارز دیجیتال آبان تتر مانند بسیاری از صرافی‌های بزرگ خارجی موارد امنیتی همچون تایید دو مرحله‌ای گوگل، تایید دومرحله ای پیامک، ثبت شماره تلفن همراه، تایید ایمیل و… را برای کاربران خود فراهم کرده است تا مشتریان در مورد نشر اطلاعات خصوصی خود و دارایی‌هایشان نگرانی خاصی نداشته باشند.

همچنین این صرافی دارای کیف پول اختصاصی است تا کاربران برای نگهداری دارایی‌های خریداری شده مشکلی نداشته باشند و نیاز نباشد پس از خرید رمزارز مورد نظر را به کیف پول دیگری انتقال دهند.

توجه کنید که اگر صرافی رمز ارز ما دارای امنیت مناسب نباشد قطعا برای سرمایه گذاری در آن باید دچار شک و تردید شویم. پس لطفا قبل از سرمایه گذاری، برای امنیت صرافی ها اهمیت ویژه‌ای قایل شوید.


آموزش ثبت نام و استفاده از صرافی آبان تتر

برای ورود به صرافی آبان تتر و ثبت نام اولیه تنها کافی است که شماره موبایل خود را وارد کرده و با استفاده از کد ارسالی به شماره موبایل واردشده، آن را تأیید نمایید. با گذراندن این مرحله می‌توانید از گزینه خرید و فروش فوری استفاده کنید.

همچنین با استفاده از طرح معرفی دوستان در صرافی آبان تتر، می‌توانید تا 30 درصد از کارمزد معاملات افراد زیرمجموعه خود را از آن خود کنید.

صرافی آبان تتر

این صرافی برای ثبت ‌نام نیازی به ایمیل ندارد اما در صورتی که قصد فعال سازی ورود با کد تایید گوگل را دارید، باید نسبت به ثبت آدرس ایمیل خود اقدام کنید.

احراز هویت در صرافی آبان تتر

احتمالاً یکی از نقاط قوت صرافی آبان تتر احراز هویت سریع و آسان آن است که طبق دستورالعمل زیر در سه مرحله صورت می‌گیرد:

مرحله اول: وارد کردن نام و نام خانوادگی، کد ملی و بارگذاری عکس کارت ملی

صرافی آبان تتر

مرحله دوم: بارگذاری عکس سلفی همراه با متن دست‌نوشته

صرافی آبان تتر

مرحله سوم: بارگذاری اطلاعات بانکی

صرافی آبان تتر

اگر چه گرفتن تصاویر سلفی در مراحل مختلف ممکن است در ابتدای کار برای کاربران سخت و پیچیده به نظر بیاید و کمی کلافه‌کننده باشد اما بد نیست بدانید که تمامی این مراحل به منظور حفظ امنیت کاربران و دارایی‌های آنها و تنها یکبار برای همیشه صورت می‌گیرد. این مراحل به دستور پلیس فتا به صرافی‌های ارز دیجیتال ابلاغ شده است.

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی آبان تتر

در ادامه مراحل لازم برای خرید یا فروش رمزارز در صرافی آبان تتر می‌پردازیم. فرض کنید که قصد داریم از این صرافی مقداری بیت کوین خریداری کنیم. در صفحه اصلی گزینه فوری بخرید را انتخاب کنید. از میان لیست ارزها به عنوان مثال بیت کوین را انتخاب کنید. در این مرحله دو امکان در اختیارتان قرار دارد: خرید با ریال و خرید با تتر.

توجه داشته باشید که هنگام خرید رمزارز به درگاه پرداخت متصل نمی‌شوید. بنابراین اگر موجودی شما کافی نیست ابتدا باید نسبت به شارژ موجودی کیف پول ریالی خود اقدام کنید.

بعد از انتخاب روش پرداخت، دو نوع روش سفارش‌گذاری با قیمت بازار و قیمت مشخص وجود دارد. در روش خرید با قیمت بازار، رمزارز انتخابی شما با قیمت لحظه‌ای بازار خریداری می‌شود و شما امکان تعیین قیمت ندارید، اما در روش خرید با قیمت مشخص، می‌توانید برای سفارش خرید رمزارز خود قیمت مشخصی را تعیین کنید. در این موارد سفارش شما زمانی انجام می‌شود که قیمت بازار به قیمت مورد نظر شما رسیده باشد.

پروسه فروش فوری نیز مراحل مشابهی دارد و تنها تفاوت آن در انتخاب گزینه فروش است.

صرافی آبان تتر

برای واریز و برداشت رمزارز به این صرافی نیز می‌توانید در صفحه اصلی از گزینه‌های واریز و برداشت موجود در کنار نام هر رمزارز استفاده کنید.

مزایا و معایب صرافی آبان تتر

از مزایای صرافی آبان تتر می‌توان به پشتیبانی از تعداد ارز زیاد، انجام فوری سفارشات، امکان تنظیم حد ضرر، بهره‌مندی از کیف پول رمزارزی و … اشاره کرد.

همچنین برخی از کاربران از پیچیدگی نسبی خرید و فروش و واریز و برداشت این صرافی گله‌مند هستند که می‌توان آن را از معایب این صرافی دانست. البته این موارد ممکن است در ابتدای ورود کمی گیج‌کننده و سخت به نظر برسند اما بعد از مدتی فعالیت در این صرافی متوجه می‌شوید که شاید خیلی هم پیچیده نیست. از دیگر مواردی که باتوجه به نظرات کاربران می‌توان به عنوان اشکال اصلی این صرافی به شمار آورد مدت زمان تسویه حساب و پاسخگویی به کاربر است که این موارد باتوجه به جامعه کاربران این صرافی تا حدودی طبیعی است. امیدواریم که در آینده سرعت خدمات رسانی تیم آبان تتر افزایش یابد.

آدرس دفتر و شماره تماس صرافی آبان تتر

برای مراجعه حضوری به صرافی آبان تتر می‌توانید به آدرس تهران، هروی، خیابان گلستان، کوچه فرود غربی، ساختمان سامان مراجعه نمایید.

همچنین برای هر گونه ارتباط تلفنی با این مجموعه می‌توانید از شماره تلفن 02191079682 استفاده کنید.

شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن صرافی آبان تتر

برای اطلاع از اخبار و رویدادهای صرافی آبان تتر، بهتر است حساب‌های این صرافی در شبکه‌های اجتماعی را دنبال کنید.

پیج اینستاگرام صرافی آبان تتر:

www.instagram.com/abantether

کانال تلگرامی صرافی آبان تتر:

t.me/AbanTether

دریافت اپلیکیشن آبان تتر:

cafebazaar.ir/app/ir.aban.th