آموزش چی

آموزش چی

Amoozeshchi
آموزش چی

آموزش چی

Amoozeshchi

ثبت نام در آلپاری فارکس (20 سال فعالیت دارد)

مراحل ثبت نام در سایت آلپاری :

بروکر آلپاری در کنار سازگاری با استانداردها و قوانین بین‌المللی و پشتیبانی از زبان فارسی ویژگی‌های زیادی دارد که آن را در میان سایر بروکرهای خارجی متمایز می‌کند.

آلپاری عضوی از کمیسیون مالی به شمار می‌رود؛ کمیسیون مالی یک سازمان بین‌المللی است که به شکایاتِ صنعت خدمات مالی در بازار فارکس کمک می‌کند.

برای شروع ثبت‌نام در بروکر آلپاری، ابتدا لازم است تا وارد سایت رسمی آلپاری شوید. (برای اینکار روی گزینه ثبت نام آلپاری کلیک کنید)

برای ثبت‌نام در بروکر آلپاری کلیک کنید.


آموزش کامل باینری آپشن بروکر آلپاری ❤️ Alpari ❤️ ثبت نام در باینری اپشن  الپاری

برای افتتاح حساب در بروکر آلپاری باید ابتدا از طریق ثبت‌نام در وب‌سایت این صرافی یک اکانت برای خود ایجاد کنید. ثبت‌نام در وب‌سایت آلپاری اولین قدم برای شروع معاملات مالی خارجی شماست، پس دقت کنید که تمام مراحل را به‌درستی و با اطلاعات دقیق کامل کنید. ابتدا وارد سایت آلپاری شده و به قسمت ثبت‌نام بروید.

در این قسمت باید مشخصات خود مانند؛ نام، نام خانوادگی (به زبان انگلیسی)، ایمیل و شماره همراه خود را وارد کنید. پس از تکمیل این قسمت، پذیرش قوانین را تآیید کرده و با فشردن گزینه ادامه به صفحه بعد بروید.

در قسمت بعدی، تابعیت و شهر محل سکونت را مشخص کنید و ادامه دهید. در بخش بعدی با انتخاب یکی از گزینه‌ها کدی به شماره همراه (روش سریع‌تر) یا ایمیل شما ارسال می‌شود که باید در قسمت خواسته شده وارد کنید. پس از اتمام ثبت‌نام باید کلمه عبوری برای خود تعریف کنید و گزینه فعال‌سازی را بفشارید.

در این مرحله دقت کنید که کلمه رمز شما باید حداقل ۸ کاراکتر از حروف بزرگ و کوچک لاتین و اعداد داشته باشد. این کلمه عبور را در جایی امن نگهداری کنید. با پشت سر گذاشتن این مرحله به مرحله احراز هویت می‌رسید.

احرازهویت

ورود اطلاعات

نحوه ثبت نام در سایت آلپاری سودآپ

capchaaplari

اگر شما از لینک ثبت‌نام سایت ما استفاده کرده باشید، کمی پایین‌تر از محل وارد کردن کد تاییدیه عبارتی را می‌بینید که از شما خواسته است تا اگر شماره معرف بروکر دارید، آن را وارد کنید. لطفاً در این قسمت کد معرف ما را وارد کنید. (کد معرف : 12863363)


بعد از اینکه کارتان در این صفحه تمام شد روی دکمه «اتمام ثبت‌نام» کلیک کنید. (به‌خاطر داشته باشید که کلیک روی این دکمه به‌ معنای پذیرش صحت و اعتبار تمام اطلاعاتی‌ است که در مراحل قبلی ثبت‎‌نام وارد کرده‌اید.)

نحوه ثبت نام در سایت آلپاری سودآپ

 احراز هویت

در مرحله‌ی احراز هویت برای ایجاد حساب کاربری آلپاری تصویر یکی از کارت‌های شناسایی شما با اطلاعاتی که وارد کردید انطباق داده می‌شود.

برای ثبت‌نام و آغاز معاملات در آلپاری احراز هویت یا «وریفای» (verify) ضروری است. پس از ایجاد حساب کاربری با ورود به صفحه ارسال مدارک، به سادگی می‌توانید عکس کارت ملی خود را در یکی از فرمت‎‌های استاندارد سایت بارگذاری کنید. دقت داشته باشید که عکس ارسالی خوانا و شفاف باشد.

پس از آپلود کارت شناسایی (کارت ملی یا پاسپورت) باید منتظر تآیید مدارک بمانید. مدارک در روزهای تعطیل هم بررسی خواهند شد. ممکن است این فرآیند چند ساعت به طول بی‌انجامد. لازم است که صبور باشید. به محض اینکه این مرحله کامل شود می‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید معاملات فارکس خود را در بروکر آلپاری شروع کنید.

نحوه احراز هویت در آلپاری

احراز هویت آلپاری سودآپ

احراز هویت بروکر آلپاری

نحوه احراز هویت بروکر آلپاری

احراز هویت آلپاری سودآپ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد